• "Bedste musical?? Hvis jeg vil høre musik sætter jeg en CD på..."
    33%
  • "Grease"
    23%
  • "Moulin Rouge"
    22%
  • "The Sound of Music"
    7%
  • Anden musical
    4%
  • "Bugsy Malone"
    4%
  • "Dancer in the Dark"
    3%
  • "Chicago"
    2%
  • "Fame"
    1%

Stemmer i alt: 654

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 inflector 21 år siden

Well bryder mig ikke så meget om musik film, den eneste som giver mig optur på er "The Wall", men det er på grund af musikken.

Btw skulle "Rocky Horror picture show" ikke have været med?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#12 Skobbolop 21 år siden

sangene i grease slår jo alt..

#13 filmz-uldbjerg 21 år siden

Alt andet end Chicago. Chicago er en af de mest opreklamerede film jeg har set. Den har nogle flotte sange og dansenumre, men som historie virker den jo overhovedet ikke. Historien er jo totalt ligegyldig. Øv bøv den var ringe.
Gravatar

#14 filmz-Helledie 21 år siden

Den bedste er helt klart Jesus Christ Superstar... Second er Hair.. De er geniale.. Måske ikke så kendte som de andre, men det burde de sku være.... Men Moulin Rouge er nu og god nok:)

/Jonathan
Gravatar

#15 Corgan 21 år siden

#13: Jeg er fuldstændig enig! Skandale at Chicago blev nomineret til så mange Oscars. Mon Miramax havde været ude med pengepungen i den anledning?

Bedste musical? Her ville jeg svare Moulin Rouge.
Gravatar

#16 filmz-vassago 21 år siden

"Chicago" er da langt fra så opreklameret som "Star Wars"-, "Ringens Herre"-, "Harry Potter"- og "Matrix"-filmene.

Jeg synes nu at de fleste af de Oscars den fik var ret fortjente.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 MadMartigan 21 år siden

Godmorgen!!!

#16 Tager du strøm på os???

#18 Spanner 21 år siden

#17 der har da været 1000 gange mere fuss om de film, som Vassago nævner i forhold til Chicago. At LOTR så rent faktisk er god er en anden side af sagen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#19 dyg 21 år siden

Når der står Chicago, hentydes der så til film-musical'en eller teater-musical'en?? Jeg synes at teater-udgaven er noget federe end film-udgaven.

Derudover synes jeg Moulin Rouge var så meget federe end Chicago (filmen). Hele Baz Luhrmann's trilogi er suveræn. Men som #11 siger så mangler The Rocky Horror Picture Show (og hvad med Cannibal the Musical? :P ).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#20 azathoth 21 år siden

#19: Der henvises naturligvis til filmudgaven, vi er trods alt et filmsite, ikke et teatersite!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: