-
Moulin Rouge!18%
-
The Nightmare Before Christmas17%
-
Sweeney Todd - Den djævelske barber fra Fleet Street13%
-
The Phantom of the Opera10%
-
Anden musical10%
-
The Sound of Music8%
-
The Wizard of Oz7%
-
Singin' in the Rain5%
-
Dancer in the Dark3%
-
Mary Poppins2%
-
West Side Story2%
-
My Fair Lady1%
-
Cabaret1%
-
Evita1%
-
All That Jazz1%
-
Meet Me in St. Louis0%
Stemmer i alt: 1100
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Highland Park 15 år siden
(Du har vist ikke haft godt af at overvære vandtortur i "Fangerne på fortet"!)
#32 Skeloboy 15 år siden
#33 elwood 15 år siden
Der er masser af tid!
Porten lukker om lidt!
Argg det sku da Ole Ernst!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#34 Highland Park 15 år siden
Med "prædisponeret" mener jeg, at man har en række negative forventninger og/eller fordomme, der farver eller ligefrem spænder ben for ens oplevelse af filmen. Naturligvis spiller ens præferencer også en betydelig rolle i den forbindelse. Det behøver selvfølgelig ikke nødvendigvis at have noget med negative forventninger og fordomme at gøre (og dette, vil jeg lige understrege, er altså ikke et personligt angreb på jer). Jeg forstår bare ikke, hvorfor man ikke skulle kunne få noget ud af f.eks. at se en film, hvor karaktererne udtrykker sig gennem sang og dans.
Selv gør jeg hvad jeg kan for at forblive åben overfor nye oplevelser. Men naturligvis er jeg nødt til at prioritere, da jeg hverken har tid eller lyst til at se alt og som så mange andre går efter de gode filmoplevelser.
Det du taler om, vil jeg vil ikke kalde at være forudindtaget men snarere, at man sætter sig lidt ind i tingene, før man vælger, hvad man vil se. Det er svært at undgå at have visse forventninger, men det er bestemt heller ikke sundt, da de i værste fald kan påvirke ens oplevelse i negativ retning.
#33: Sikke noget snyd!
#35 filmz-jonasgr 15 år siden
Man kunne jo lave en helt opgave omkring hvorfor musicals var så populære i 1960erne.
'Cause I'm evil"
#36 wimmie 15 år siden
Derudover har jeg glædelige minder omkring Sound of Music fra da jeg var barn ;)
#37 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38 Hive 15 år siden
#39 Michael Andersen 15 år siden
#40 mvejen 15 år siden