• Moulin Rouge!
    18%
  • The Nightmare Before Christmas
    17%
  • Sweeney Todd - Den djævelske barber fra Fleet Street
    13%
  • The Phantom of the Opera
    10%
  • Anden musical
    10%
  • The Sound of Music
    8%
  • The Wizard of Oz
    7%
  • Singin' in the Rain
    5%
  • Dancer in the Dark
    3%
  • Mary Poppins
    2%
  • West Side Story
    2%
  • My Fair Lady
    1%
  • Cabaret
    1%
  • Evita
    1%
  • All That Jazz
    1%
  • Meet Me in St. Louis
    0%

Stemmer i alt: 1100

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Hive 15 år siden

Ja, det stemte jeg også. Men at have en poll der hedder "Bedste Musical" uden en tidsløs klassiker som 'Grease' vil svare til at have en poll der hedder "Bedste Star Wars film" med valgmulighederne "The Phantom Menace", "Attack of The Clones", "Revenge of The Sith" og "Anden Star Wars film".

Kætteri!
Gravatar

#42 Åkepool 15 år siden

#41 - Og hvor har du dog ret. Jeg er aldrig særlig god til lige at tænke om der kunne være en anden film, end dem der er listet. Jeg havde helt sikkert også stemt "Grease" hvis den havde været der.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#43 filmz-Tails1942 15 år siden

Tenacious D: in the pick of destiny var AWESOME?! Hvor blev den af på listen????
Gravatar

#44 filmz-Narniabæver 15 år siden

Ingen Happy Feet eller Henson's Labyrinten?
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#45 HonoDelLoce 15 år siden

Nu jeg tænker over det, så er Tenacious D vel faktisk mere eller mindre en musical, ja ..

Så har jeg ikke fundet en Musical jeg bare kan lide - jeg har fundet en jeg genser ofte :D

Well, I be d.........
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#46 Michael Andersen 15 år siden

#41 Sådan vil det altid være. Prøv bare at sende en lignende poll som den her ind, så er kan du være sikker på at du glemmer en åbenlys klassiker eller to :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#47 Skeloboy 15 år siden

#34 - hehe, ok...så siger jeg det meget mere simpelt: Jeg har sat mig lidt ind i musicals, og jeg har ikke lyst til at udforske det område mere;)...og nå ja, har også set Sweeney Todd. Og det er præcis fordi de udtrykker sig gennem sang og dans, jeg ikke kan snuppe det...det kan jeg egentlig ikke forklare nærmere, men krummer seriøst tæer nogen gange. Dog kan jeg ikke afvise, at hvis der kommer en musical, hvor alt musikken er fed(jeg kan heller ikke fordrage musical-musik), at jeg ville kunne lide den. Og ja, jeg har negative forventninger, men de er baseret på hvad jeg tidligere har oplevet...da jeg først gik i gang med oscar-filmene gik jeg også ind i det med åbne arme, men det har jeg efterhånden svært ved nu. Men jeg mener jo lidt, at alle mennesker har de negative forventninger i større eller mindre grad(og ikke i samme grad til forskellige ting)...

Men som sagt, så kan jeg i det mindste også lide Sound of Music og Dancer in the Dark, og jeg synes My Fair Lady er acceptabel:)
Gravatar

#48 filmzkim 15 år siden

Jeg har kun en ting at sige??
HVOR FANDEN ER HIGH SCHOOL MUSICAL 1, 2, 3!
I må da indrømme, de er nogle små gaver sendt af vor Gud!
3'eren var rent faktisk så brilliant, at den kom i biografen!
Gravatar

#49 elwood 15 år siden

Jakob Stegelmann har sku aldrig sendt de film ned til os.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#50 filt 15 år siden

#49, nej, det var Niels Frid der smed dem op til os.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: