• "Armageddon"
    36%
  • "The Day After Tomorrow"
    29%
  • "Twister"
    9%
  • Anden film
    9%
  • "Deep Impact"
    9%
  • "Dante's Peak"
    3%
  • "Volcano"
    3%
  • "The Core"
    2%
  • "Deep Core"
    0%

Stemmer i alt: 1353

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 dh-ad 18 år siden

Armageddon er stadig nr. 1 for mig!

Humoren gør meget for den.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#2 dyg 18 år siden

Puha en bunke stinkere, stemmen faldt på Deep Impact, the lesser of eight evils.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 wiseguy 18 år siden

Vi snakker måske ikke ligefrem mesterværker, men flere af dem er da alt andet end stinkere og har da en fed underholdningsværdi!

Jeg stemte ”The Day After Tomorrow”

Men bade Armageddon, Deep Impact og Twister har jeg da set masser af gange med velbehag.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#4 Æsop9000 18 år siden

"Armageddon" - all the way.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#5 Patriarch 18 år siden

Deep Impact...

Alle de "anden film" svar - hvilke fil kan det være?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 filmz-bullettooth 18 år siden

jeg har et meget ambivalent forhold til disse film.... for de har sku virkelig grundlag for at fortælle nogle fede historier og komme ind under huden på hvordan folk ville reagere i krisesituation... og de fleste gør det også i starten..lige indtil det punkt hvor der så går HOLLYWOOD i lortet, og vi skal have en patriotisk præsidenttale el lign. efterfulgt af storslået musik og heltegerninger...adrwwww!!! Tusinde af mennerskers død og ulykke bliver sideløbende fremstillet på en måde så man egentligt bare skal side og sige novra!! det var vel nok noget flot CGI, det sgu godt lavet...man lever sig ikke ind i at en kæmpe meteor eller en flodbølge lige har kvast 12000 liv.... Når der en dag kommer en naturkatastrofefilm med substans og en barsk realistisk fortælleform, der forstår at skildre hvordan det er at stå magtesløs til at se ens nærmeste blive revet bort uden mening..en film uden glamourøs happy ending, og som tør stå ved at den ikke er lavet for at vi allesammen skal rejse os op grine på vej ud af biffen...men lavet for at få os til at forstå hvor små vi er i forhold til naturen...Ja..så klapper jeg sku..!
--------- for rent ---------
Gravatar

#7 HonoDelLoce 18 år siden

Deep Core? WTF? Er ret sikker på, at en ven har en snas-film, der hedder det :D

Personligt ved jeg ikke rigtigt, om det skal være Deep Impact eller The Day After Tomorrow.. Det jeg godt kan lide ved de to film, er, at de handler om, NÅR det går galt, i stedet for OM det går galt ;)

Som sagt tidligere, så er ingen af filmene mesterværker.. Men god underholdningsværdi synes jeg nu, de fleste af dem har.. Måske på nær The Core, som er ufatteligt kedelig :) Og Armageddon, som liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige er en sukkertand for sød for mig ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 McPeter 18 år siden

Stemte TDAT, men synes nu også godt om Armageddon pga. dens humoristiske indstilling til tingene. Synes også Deep Impact er en ok film.

Film der minder om disse, men som nok ikke betegnes naturkatastrofefilm - der er favoritterne jo nok Mars Attacks og ID4... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#9 chronaden 18 år siden

Fuck mand, Armageddon må bare ikke vinde. KÆFT jeg hader den lortefilm, seriøst den er så ringe at.. ARGH!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#10 PredatorX 18 år siden

Det blev til en gang Day After Tomorrow. Herligt slå-hjernen-fra film. Effekterne er sgu fede (på nær de ulve-føjføj), og så elsker jeg det overordnede design. Hele byer frosset til is. Whats not to like? Historien er måske som så, men i dette tilfælde kan jeg godt leve foruden.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: