• Drive
    33%
  • Pusher
    26%
  • Jeg har ikke set filmene
    15%
  • Jeg kan ikke lide hans film
    11%
  • Bronson
    5%
  • Valhalla Rising
    4%
  • Pusher II
    3%
  • Bleeder
    2%
  • Pusher 3
    1%
  • Fear X
    1%

Stemmer i alt: 2642

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 StarWarsFan11384EB 13 år siden

Jeg stemte Drive, da det er den eneste af hans film som jeg har set. Sørgeligt... :( Jeg må hellere igang med at se hans tidligere film. Min ven er stor fan af Pusher I, II og III og siger tit at jeg bør se den og min forstander på min efterskole siger at jeg burde se Bronson :)
Gravatar

#2 MOVIE1000 13 år siden

1. Valhalla Rising
2. Pusher
3. Bronson
4. Pusher II
5. Pusher III
6. Bleeder

Har ikke set Drive og Fear X.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Frederik 13 år siden

Tom Hardy leverer en af årtiets bedste præstationer i "Bronson", så den fik min stemme, men "Drive" er også fantastisk og er uden tvivl en af mine favoritfilm dette år.

StarWarsFan11384EB (4) skrev:
Drive er skyld i at jeg hørte denne her sang og blev besat af den :D :

Gør jeg også. 80'er synth-soundtracket er så gennemført.
Gravatar

#4 StarWarsFan11384EB 13 år siden

Gravatar

#5 Collateral 13 år siden

Venter lidt på at få set "Drive", men jeg er rigtig glad for "Valhalla Rising", så skulle jeg stemme nu, var jeg nok landet der.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#6 Castanea 13 år siden

1. Drive
2. Fear X
[kæmpe kvalitetsspring]
3. Pusher
4. Pusher II
5. Pusher III

Jeg har ikke set Bleeder, Bronson, Marple og Valhalla Rising. Det er kun sidstnævnte, jeg ser frem til.
Gravatar

#7 Castanea 13 år siden

StarWarsFan11384EB (4) skrev:

Ditto.
Gravatar

#8 BN 13 år siden

Hvordan i alverden kan Frederik i #3 citere StarWarsFan11384EB's ord fra #4, som er skrevet eller postet et minut senere? ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 IK 13 år siden

Pusher og Drive må siges, at være mine favoritter fra Refn. Min stemme røg til sidstnævnte, da jeg simpelthen efter andet syn, ikke kan få den ud af hovedet. En virkelig betagende og hypnotiserende film der er årets bedste indtil videre. Helt klart den mest interessante danske filmmager i øjeblikket.

Mangler at se Fear X og Pusher 3.
Gravatar

#10 RasmusFL 13 år siden

Pusher II, uden tvivl

Jeg synes det er en af de bedste danske film nogensinde og den mest kraftfulde og følelsesmæssigt engagerende af de Refn-film, jeg har set. Mangler Fear X og Valhalla Rising, skal det dog siges. Drive var vidunderligt forfriskende, men manglede lige det sidste for at blæse mig omkuld og nedbryde den køligt observerende (dog meget begejstrede) distance, jeg havde til filmen.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"

Skriv ny kommentar: