• "Blade Runner"
    52%
  • "Minority Report"
    20%
  • "Total Recall"
    10%
  • Jeg har ikke set nogen af filmene
    5%
  • "Next"
    5%
  • "Paycheck"
    4%
  • "A Scanner Darkly"
    3%
  • "Screamers"
    1%
  • "Impostor"
    0%

Stemmer i alt: 1246

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 NightHawk 16 år siden

Det blev en stemme på "Minority Report" tæt forfulgt af "Blade Runner" og "A Scanner Darkly".

4. Total Recall
5. Imposter
6. Screamers
7. Paycheck

"Next"...Cage med morbidt hår og gustent look i håbløst nonsens. Dette er en af de film, hvor man med rette kan undre sig over, om nogen har læst manuskriptet inden de sagde ja til at medvirke. Cage har højst sansynligt været midt i en hårtransplantation, da han skrev under på kontrakten. Eller fuld, alternativt begge dele samtidigt.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12 Bohemian 16 år siden

Blade Runner herfa.

Og det skal siges at jeg har en lille svaghed for Screamers, synes dens univers er fedt.

Kan se på imdb der er en 2'er på vej af Screamers hva dælen går det ud på? har slet ikke set nogen nyheder på Filmz om det.
Free in serenity.
Gravatar

#13 dolphinfriendly 16 år siden

Naturligvis "Blade Runner", selvom den ikke har meget at gøre med forlæget.

Gravatar

#14 mr gaijin 16 år siden

Blade Runner er den bedste film, men A Scanner Darkly er den bedste K. Dick filmatisering. Den sidstnævnte fanger tonen i bogen utrolig godt.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#15 MTK 16 år siden

Er generelt ikke glad for den måde Hollywood mishandler Philip K. Dick på, i action-blockbusterens hellige navn.

Så det kan næsten ikke blive andet end 'A Scanner Darkly', der uden tvivl er den filmatisering som er mest tro mod Dicks stil og univers.
Gravatar

#16 lobo 16 år siden

Da jeg ikke har læst A scanner darkly men alle de andre kan det kun være Imposter som er den bedste filmatesering. Hvis I læser afstemningen rigtig er det kun Imposter der er "efter" bogen. De andre film bruger kun en fraktion af det oprindelige oplæg og koger suppe på det. Men Blade Runner er den fedeste film af dem alle
Gravatar

#17 Åkepool 16 år siden

1. "Blade runner".
2. "Minority report".
3. "Total recall".
4. "Screamers".
5. "Next".

Resten har jeg desværre ikke fået set, selvom jeg har haft "A Scanner darkly" liggende i over et halvt år.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#18 squee 16 år siden

Blade Runner er en god film, men den fangede mig ikke i første omgang, hvorimod Minority Report sad som fedt om hjertet med det samme.
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#19 Petrescu 16 år siden

Blade Runner, selvom om A Scanner Darkly er en rigtig, rigtig god filmatisering. Minority Report er vel den filmatisering der har slået bedst igennem kommercielt pga. skuespilleren der spiller hovedrollen og instruktøren.
Gravatar

#20 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#16 m.m. - Det er et spørgsmål om ens position: Skal en filmatisering overhovedet være trofast mod forlægget? Bliver det en bedre filmatisering, jo mere den læner sig opad den originale tekst?

Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: