• "Batman vender tilbage"
    24%
  • "Happy Feet"
    17%
  • "Madagascar: Pingviner på mission"
    17%
  • Gider ikke se film med pingviner
    15%
  • "Walter og Trofast: Forkerte Bukser"
    12%
  • "Surf's Up"
    7%
  • "Pingvinmarchen"
    6%
  • Anden pingvinfilm
    1%
  • "Farce of the Penguins"
    1%
  • "Pingvinrejsen"
    0%
  • "Pingvinen og strandstenen"
    0%

Stemmer i alt: 1464

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Bobby Singer 16 år siden

mæhhh....
Idjit
Gravatar

#2 filt 16 år siden

Der er kun en mulighed: Wallace & Gromit: The Wrong Trousers! Mest modbydelige skurk nogensinde.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3 elwood 16 år siden

Når det sættes op på den måde er der ingen tvivl, pingvinerne fra Madagascar kan være nok så seje, og julede, men der er ingen som slår Feathers McGraw, fra de "Ustyrlige teknobukser" (som er den danske titel, de forkerte bukser er den engelske titel oversat direkte)

Feathers McGraw is pure evil.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-Bruce 16 år siden

Helt enig! Feathers prevails!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 Benway 16 år siden

Jeg kan kun tilslutte mig. "The Wrong Trousers" er helt fantastisk, og Feathers McGraw er den mest suveræne skurk. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 davenport 16 år siden

Jeg brækker mig over pingviner og andre fugle. Fugle skal tilberedes, ikke tilbedes!

(Har fuglefobi)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 Ikari 16 år siden

#3 Kunne personligt også bedst lige den første danske oversættelse ("Ustyrlige teknobukser"), men det lader desværre til, at "Forkerte bukser" er den nye officielle danske titel:

http://www.laserdisken.dk/html/billede.dna?ID=1012...
Gravatar

#8 elwood 16 år siden

#7 ok, jeg troede nemlig det var en fejl, eneste grund til jeg lige nævnte det men ajj hvis det er sandt så det da øv, jeg vælger nu stadig og kalde den ved den hel originale danske titel, det er satme en genial oversættelse 8-)

Og hvis lige skal nævne scener, for satan den scene på toget er fed lavet den imponere mig altid... genrelt Imponer Nick Park mig med alt han finder på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 davenport 16 år siden

I Odense Zoo har de en kejser pingvin der er eddikesur. De sidder bare og skræpper. Så engang en dyrepasser kaste ham i vandet, så den blev pisse sur, svømmede tilbage og satte sig til at skræppe igen.
Det var hylende morsomt, men de var også hegnet inde, ellers havde det taget noget af morskaben for mig!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 mr gaijin 16 år siden

Fed poll. Jeg har savnet nogle skæve polls som denne. Og selvfølgelig går prisen til Feathers McGraw.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: