• Toy Story 3
    56%
  • Toy Story 2
    32%
  • Biler 2
    6%
  • Monsters University
    6%

Stemmer i alt: 811

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 X&O 11 år siden

Det der er med Toy Story filmene (nægter at bruge ordet trilogi), er at 1'eren var fantastisk original og banebrydende. 2'eren var en fænomenal fortsættelse der matchede 1'eren og tilføjede sentimentalitet. Det som 3'eren gjorde så godt var at afslutte og afrunde de tre film på en perfekt måde. For mit vedkommende har 2'eren og 3'eren forskellige styrker der både matcher hinanden og originalen.
Gravatar

#12 Giraffen 11 år siden

X&O (11) skrev:
Det der er med Toy Story filmene (nægter at bruge ordet trilogi), er at 1'eren var fantastisk original og banebrydende. 2'eren var en fænomenal fortsættelse der matchede 1'eren og tilføjede sentimentalitet. Det som 3'eren gjorde så godt var at afslutte og afrunde de tre film på en perfekt måde. For mit vedkommende har 2'eren og 3'eren forskellige styrker der både matcher hinanden og originalen.

Og jeg nægter at kalde dem "Toy Story". Jeg kalder dem bare "Dem med legetøjet 1, 2 og 3".
Gravatar

#13 the_paki_don 11 år siden

Det er tre film i en serie... Hvad ellers ville man kalde dem?
Gravatar

#14 Giraffen 11 år siden

the_paki_don (13) skrev:

Det er tre film i en serie... Hvad ellers ville man kalde dem?

Rip, Rap og Rup!
Gravatar

#15 the_paki_don 11 år siden

Jeg stemte på Rup! :D
Gravatar

#16 PredatorX 11 år siden

Jeg vil faktisk gå så langt at sige at Toy Story er den mest helstøbte trilogi der nogensinde er lavet.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17 Big Daddy 11 år siden

PredatorX (16) skrev:
Jeg vil faktisk gå så langt at sige at Toy Story er den mest helstøbte trilogi der nogensinde er lavet.
Jeps, det tog nemlig kun15 år for Andy at holde op med at lege med dukker;)
Os, De Konforme
Gravatar

#18 BN 11 år siden

PredatorX (16) skrev:

Jeg er enig så vidt som til, at den er en af de mest helstøbte trilogier. Jeg vil blot tilføje Lord of the Rings, Star Wars prequels-trilogien, Bourne-trilogien, Nolans Batman-trilogi, Back to the Future-trilogien og Naked Gun, trilogien.

Nogle vil måske spørge, om jeg ikke - for mit eget vedkommende - glemte den gamle Star Wars-trilogi og Spider-Man-trilogien. Men selv om jeg finder dem helstøbte og mener, at de fungerer aldeles fremragende som (2 X) 3 sammenhængende film, er der bittesmå svagheder ved dem, som gør at jeg ikke vil bruge betegnelsen "MEST helstøbte". I begge trilogier har den tredje film nogle ting, der gør, at det er helhedsindtrykket og alle filmenes styrker der ender med at udligne de pågældende svagheder.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#19 Sweetiebellefan 11 år siden

Dem alle.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#20 Åkepool 11 år siden

PredatorX (16) skrev:

Noget du selvfølgelig kun kan sige, fordi der kun er lavet to Terminator-film ;)

So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: