• Toy Story 3
    56%
  • Toy Story 2
    32%
  • Biler 2
    6%
  • Monsters University
    6%

Stemmer i alt: 811

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 BN 11 år siden

#30:

hehe
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#32 Ispep 11 år siden

Vi kan oprette en trilogi-tråd :0
Gravatar

#33 BN 11 år siden

Ispep (32) skrev:
Vi kan oprette en trilogi-tråd :0

Den bliver vist meget kortlivet. ;-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#34 PredatorX 11 år siden

Ispep (25) skrev:
Der er ingen trilogier, hvor alle tre film er af samme høje kvalitet. Flere er tæt på.

Jo, der er en enkelt :) Toy Story!

[quote=BN (22)]#21:

Jeg ved ikke, hvordan du definerer ordet "helstøbt" i den her sammenhæng. For mig er det ovenud helstøbte trilogier, når følgende kriterier er opfyldt:

1) De tre film føles som én lang film.

2) Alle tre film er af samme høje kvalitet.

3) Filmene bevarer samme stil og tone hele vejen igennem. (Og her sigter jeg ikke til plottets skift mellem lyse og mørke tider, endsige skift mellem hurtigt og langsomt tempo. Nej, jeg sigter til fortællestilen og stemningen/magien.)

4) Filmene føles/opleves som om de er lavet lige efter hinanden eller på samme tid, men bare er blevet delt i tre.

Jeg tror nu nok vi deler definition. Vi deler bare ikke syn på om nævnte trilogier føles som én lang film eller er af samme kvalitet :) Jeg føler ikke punkt 3 og 4 behøver være opfyldt for at få den perfekte trilogi.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#35 PredatorX 11 år siden

Ispep (29) skrev:

Lidt syg! Men nu synes jeg jo heller ikke prequels er så slemme og forfærdelige som de bliver gjort til. To af dem er middelmådig og en enkelt helt okay (Episode 3). Return of the Jedi finder jeg blot på samme niveau med en del irritationsmomenter.

Det eneste der opvejer prequel trilogien er The Clone Wars serien. Den har som det eneste gjort at jeg kan tolerere trilogien. Måske hjælper det faktum at der kommer nye film også :)
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: