• "De utrolige"
    23%
  • "Find Nemo"
    20%
  • "Toy Story"
    17%
  • "Ratatouille"
    10%
  • "Monsters, inc."
    10%
  • "Biler"
    7%
  • "Toy Story 2"
    4%
  • Synes bedre om deres kortfilm
    3%
  • Pixar er da kun for børn
    3%
  • "Græsrødderne"
    2%

Stemmer i alt: 1946

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 tiany 17 år siden

Min yndlings pixar film er toy story 2, skarpt forfulgt af find nemo
Valar morghulis
Gravatar

#12 Wrangque 17 år siden

Syntes fra et filmisk synspunkt at Ratatouille er bedst. Men jeg RÅ så Toy Story da jeg var mindre og var helt gal med den (stakkels VHS bånd) så den for min stemme! :D
Gravatar

#13 filmz-bullettooth 17 år siden

Toy story...ikke mindst fordi den var et vendepunkt for Pixar, og genren som helhed. Men også fordi den er original og fyldt med humor.
--------- for rent ---------
Gravatar

#14 filmz-Kragmose 17 år siden

The Incredibles. Uden konkurrence. Ikke at deres andre ikke er gode, men Incredibles er bare så højt over alt.
Gravatar

#15 kasper0204 17 år siden

Havde svært ved at vælge mellem "De Utrolige" og "Find Nemo"... Det blev "Find Nemo"... Jeg kan altså ikke stå for Dorry!!!
Gravatar

#16 BN 17 år siden

Toy Story

Men hos mig deler den førstepladsen med Toy Story 2 og Ratatouille.

På andenpladsen vil jeg placere De utrolige.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 keitel 17 år siden

Pixar er for børn!
Gravatar

#18 Bobby Singer 17 år siden

The incredibles. Den formår at se lidt komisk på superhelte genren, uden at den direkte laver grin med den. Som sædvanlig, når vi snakker pixar, har den et ret fantastisk person galleri, især Bob og Edna mode er herlige.

Den blander komidie og action på en ret fantastisk måde og jeg kunne blive ved med at rose den film til skyerne, men så vil det her blive et ret langt indlæg, så det må jeg nok hellere skåne jer for ;)

Idjit
Gravatar

#19 MOVIE1000 17 år siden

De utrolige den har alt hvad en superhelte film skal ha også er den sjov de er faktis kun den ene pixar film som jeg har men har set de andre hvis jeg ikke skulle vælge De utrolige valgte jeg Toy story
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 davenport 17 år siden

Monsters uden tvivl!
Kan generelt godt lide deres film, dog fangede De Utrolige mig på ingen måde. Hader så også superheltefilm, så det har muligvis noget med det at gøre, men den var ikke fed.

Monsters er SÅ fed! Har brugt den til undervisning mange gange, fordi den siger meget om behov og om at være selvisk/ hjælpe andre, uden egen vinding.
Den er i min bog meget gennemført, og så gør det ikke noget, at man har den i THX DTS udgave. Fuck det er referencelyd!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: