• "De utrolige"
    23%
  • "Find Nemo"
    20%
  • "Toy Story"
    17%
  • "Ratatouille"
    10%
  • "Monsters, inc."
    10%
  • "Biler"
    7%
  • "Toy Story 2"
    4%
  • Synes bedre om deres kortfilm
    3%
  • Pixar er da kun for børn
    3%
  • "Græsrødderne"
    2%

Stemmer i alt: 1946

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Alex 17 år siden

Find Nemo er min favorit. Jeg forstår bare ikke hvorfor De Utrolige har fået så mange stemmer. Jeg syntes at der manglede en hel del humor i den i forhold til de mange andre Pixar-film. Var faktisk lidt bange for om Pixar havde tabt mælet.....

indtil jeg så Biler!
Gravatar

#32 filmz-kiml 17 år siden

"De Utrolige", er den film der rammeer både børn og voksne.
For børnene er der "action" og animaton, for de voksne er det historien om en mand med midtvejskrise i sit liv.
Det er genialt, originalt og hylende morsomt....
Gravatar

#33 enfilmnørd 17 år siden

Har set dem alle;
Toy Story er den bedste
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#34 filmz-jeangrey55 17 år siden

de urolige og ratatulie og find nemo på en tredje plads
Gravatar

#35 Stiine 17 år siden

Ingen tvivl: The Incredibles.

Hvem i alverden har svaret "Pixar er da kun for børn"?
Sikke noget sludder. Jeg vil altid finde Pixars film sjove og underholdende.
You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain
Gravatar

#36 kasper0204 17 år siden

#35 - Enig! Og jeg vil væde med, at mange børn ikke en dyt forstår budskabet i mange af deres film... Så Pixar laver film til hele familien/alle aldersgrupper...

Børn: Sjov underholdning

Unge/voksne: Selvfølgelig også sjov underholdning, men hvor budskabet trænger igennem. Og andre gange er humoren også svær at forstå for børn.
Gravatar

#37 filmz-KingHans 17 år siden

A Bugs Life, filmen er bare en tand bedre end de andre, og desværre tit over set.
Gravatar

#38 filmz-DocDoom 17 år siden

Jeg er så fucking træt af animationsfilm. De bliver bare sprøjtet ud på samlebånd. Hvad er der blevet af det go'e gammeldags actionbrag? Dem bliver der længere og længere imellem! Men det kan selvfølgelig heller ikke laves udelukkende på computer.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#39 BN 17 år siden

Jeg fatter ikke, at "Find Nemo" er nr. 2 på listen - den er utrolig flot billedmæssigt, men meget langtrukken og har slet ikke samme originale historie som f.eks. Toy Story og Ratatouille. Og især synes jeg, den mangler den sprælske humor som de andre film har.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#40 Stiine 17 år siden

# 38: Sandt. Der var alt, alt for mange animationsfilm i 2006. Men så gælder det om at sortere de dårlige fra.
Pixars film er næsten altid meget gode :)
You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain

Skriv ny kommentar: