• "De utrolige"
    23%
  • "Find Nemo"
    20%
  • "Toy Story"
    17%
  • "Ratatouille"
    10%
  • "Monsters, inc."
    10%
  • "Biler"
    7%
  • "Toy Story 2"
    4%
  • Synes bedre om deres kortfilm
    3%
  • Pixar er da kun for børn
    3%
  • "Græsrødderne"
    2%

Stemmer i alt: 1946

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Winniepooh 17 år siden

Det overrasker mig at Toy Story 2 ligger så langt nede af listen.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#42 filmz-DocDoom 17 år siden

41: Folk stemmer som oftest på de film, som de har set. De Utrolige og Toy Story 1 har været vist i tv, Toy Story 1 endda en del gange. (Det er også de eneste jeg har set, jf. #38)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#43 erikjust 17 år siden

De Utrolige var mit valg, men det betyder ikke jeg ikke kan li de andre film, Pixar er en af de FÅ Hollywood firmaer jeg stadig har respekt for.
Mit eneste ønske fra tid til anden, er at alle de andre folk i Hollywood ville smide lige så meget energi ind i historien på deres film, Som Pixar ser ud til og gøre.

Så kunne det være at der faktisk kom noget, der faktisk var noget være, i stedet for det lort vi for det meste for serveret fra Hollywood.
Gravatar

#44 filmz-Narniabæver 17 år siden

Ratatouille burde være på første pladsen.

#38: 2006 havde alt for mange animationsfilm, men det havde jeg ikke noget imod.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#45 mr gaijin 17 år siden

#44 Jeg er enig mht. Ratatouille. Men mange ser jo først filmene på DVD eller på fjernsynet. Så det er ganske naturligt, at den ikke ligger så højt endnu.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#46 filmz-DocDoom 17 år siden

33: "2006 havde alt for mange animationsfilm, men det havde jeg ikke noget imod"

Det er da selvmodsigende :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#47 Morpheus 17 år siden

Stemte selv Toy Story. Men The Incredibles og Ratatouille ligger også på første pladsen for mit vedkommende da jeg synes de er så godt gennemførte og helt genialt sjove.

Det der gjorde at jeg stemte Toy Story, var at det var den film der gjorde mig vild med Pixar og kan blive ved med og se den igen og igen.
Gravatar

#48 BN 17 år siden

Hmm, har anmelder Michael Andersen profetiske evner? Eller vidste han bare i 2004 noget vi andre IKKE vidste?

Lad mig citere fra hans anmeldelse af Pixar-filmen "De Utrolige":

"... opskriften for Disney/Pixars spillefilm er dog ved at være udtjent. I bund og grund har de på forskellige måder fortalt den samme historie med en morale, der siger at så længe man er tro mod sig selv, skal det nok gå altsammen. Om det var civiliserede legetøj, civiliserede insekter, civiliserede legetøj igen, civiliserede monstre, civiliserede fisk og nu civiliserede superhelte. Hvad bliver det næste? Civiliserede biler?" (Min fremhævelse) (Michael Andersens anmeldelse fra 13 Nov 2004)

To år efter udgivelsen af "De Utrolige" kom netop ... "Biler"!

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#49 filmz-bullettooth 17 år siden

godt spotted.....!! :-)
--------- for rent ---------
Gravatar

#50 Benway 17 år siden

#48 Selvom Michael har mange talenter, så er han dog ikke synsk. Det var allerede blevet offentliggjort, at den næste Pixar film ville være med biler, og bemærkningen er ment i sjov. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: