• Pulp Fiction
    60%
  • Inglourious Basterds
    13%
  • Reservoir Dogs
    12%
  • Kill Bill: Vol. 1
    8%
  • Kill Bill: Vol. 2
    4%
  • Death Proof
    2%
  • Jackie Brown
    1%

Stemmer i alt: 1727

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 database 15 år siden

Pulp Fiction efterfulgt af Resevoir Dogs og Kill Bill. Jeg har dog ikke set Basterds endnu.
Gravatar

#22 RasmusFL 15 år siden

Reservoir Dogs, uden tvivl
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#23 myshkin 15 år siden

Pulp Fiction. En af de bedste film fra 90erne.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#24 Ericmase 15 år siden

Det er så meget "Pulp Fiction" meget efterfulgt af "Inglourious Basterds"! Har ikke set andre af hans film.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#25 MOVIE1000 15 år siden

Kill bill vol.1
har ikke set Pulp fiction helt brød mig ikke om starten men det skal jeg nok få lavet om på en dag. glæder mig meget til at se hans nye.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#26 sunz 15 år siden

Pulp Fiction, med et STORT punktum.

Alle der mener de har en anderledes "holdning" til sagen, kan glæde sig over at grundlæggende filmviden ikke er påkrævet på dette forum.
Gravatar

#27 PredatorX 15 år siden

gazoo (26) skrev:
Pulp Fiction, med et STORT punktum.

Alle der mener de har en anderledes "holdning" til sagen, kan glæde sig over at grundlæggende filmviden ikke er påkrævet på dette forum.

Hahahahahahahaha, hvor må det bare gøre ondt at tage fejl når man kommer med sådan en fremlægning.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#28 filmz-Utyske 15 år siden

#26 -

Aha, tak for oplysningen hr. selvfed. :)

Når du nu er færdig med at polere dit ego, kunne du så oplyse os med den forkerte holdning, hvad folk med den rette indsigt og store viden kan se i "Pulp Fiction"?

Vi lytter ydmygt, oh mægtige film-guru.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#29 moulder666 15 år siden

Jeg foelger bare trenden - Pulp Fiction herfra, efterfulgt af Reservoir Dogs. Inglorious Basterds ligger dog ikke ret langt nede af rangstigen derfra...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#30 MMB 15 år siden

Jeg ELSKER Resevoir Dogs!

Skriv ny kommentar: