-
Pulp Fiction60%
-
Inglourious Basterds13%
-
Reservoir Dogs12%
-
Kill Bill: Vol. 18%
-
Kill Bill: Vol. 24%
-
Death Proof2%
-
Jackie Brown1%
Stemmer i alt: 1727
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 MOVIE1000 15 år siden
Directed by Robert Rodriguez and Frank Miller with special guest director Quentin Tarantino
#42 Kruse 15 år siden
Men nu handler det om film han har instrueret det hele af. "Four Rooms" og "Sin City" er jo heller ikke med på listen, selvom at han har instrueret en scene i dem hver.
Men nok med det flueknepperi :P
#43 Highland Park 15 år siden
I øvrigt har jeg lige læst, at Tarantino ikke instruerede noget af "From Dusk Till Dawn" - han er heller ikke krediteret for det.
Jeg sværger, at der i samtlige blade og aviser i forbindelse med filmens premiere stod, at han havde instrueret første halvdel af filmen.
Er der nogen, der kan be- eller afkræfte ovenstående?
Det må være mandag... :/
#44 NightHawk 15 år siden
Jeg mener kun, at han har skrevet "From Dusk Till Dawn" og ellers overladt instruktørtjansen til Rodriguez.
Jeg burde så ret beset også fjerne "True Romance" fra min liste, da samme gør sig gældende her. Dog vil jeg så sige til mit forsvar, at selv om det er Tony Scott der står bag roret, så er den film så gennemsyret af Tarantino, at det ligeså godt ku' være ham der havde instrueret den. :)
#45 Highland Park 15 år siden
Ifølge IMDB:
#46 borggreen 15 år siden
Hans næstbedste bliver Reservoir Dogs efterfulgt af Inglourious Basterds
#47 RFriis 15 år siden
#48 kasper0204 15 år siden
(Hahaha, I just didn't!!!)
#49 Slettet Bruger [3091516226] 15 år siden
2. Ingloriuos Basterds
3. Pulp Fiction
4. Kill Bill vol. 2
5. Death Proof
6. Resevoir Dogs
Og så har jeg af en eller anden grund aldrig fået set Jackie Brown, selvom jeg er vild med alt Tarantino...
#50 mr gaijin 15 år siden
Den er skam ok, men den er ikke så frisk i dag, som den var dengang. Igennem 90erne kopierede alle og deres hamstere "Pulp"-stilen, så den er efterhånden blevet lidt udvandet.