• Pulp Fiction
    60%
  • Inglourious Basterds
    13%
  • Reservoir Dogs
    12%
  • Kill Bill: Vol. 1
    8%
  • Kill Bill: Vol. 2
    4%
  • Death Proof
    2%
  • Jackie Brown
    1%

Stemmer i alt: 1727

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 jesperhp 15 år siden

Pulp Fiction. Superfed film, og jeg elsker den måde den leger med tid og plot. Har ikke set "basterds" endnu, men jeg kan bestemt ikke forestille mig, at den skulle kunne slå pulp.
Gravatar

#12 tranberg 15 år siden

Det må være Pulp Fiction - skarpt efterfulgt af Inglourious Basterds.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#13 frankdrebin 15 år siden

Stemte Pulp Fiction, men er enig med PredatorX i at Jackie Brown er voldsomt undervurderet!
Gravatar

#14 Ménner 15 år siden

Pulp fiction! efterfulgt af Death Proof og Reservoir dogs! har desværre ikke fået set Inglorious basterds endnu :(
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#15 fazz 15 år siden

Pulp Fiction er lige lidt mere genial end alle hans andre film ;D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#16 Åkepool 15 år siden

Samme som #1 og #5, med "Inglorious basterds" lige efter dem.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 LasseUk 15 år siden

1. Pulp Fiction - uden sammenligning hans bedste film!
2. Reservoir Dogs - super fed film, der viser hvordan man sagtens kan gøre noget utrolig simpelt utrolig fedt, se den Michael Bay!
3. Inglourious Basterds - Fe' film, nok især på grund af en storspillende Cristoph Waltz.

Jeg kan godt nogen gange føle mig som Palle alene i verden, men jeg synes virkelig at Kill Bill filmene er noget overvurderet bras. Der er virkelig intet i de film jeg bryder mig om.

Jackie Brown er ikke dårlig som sådan - den er bare anonym i mine øjne - ligegyldig.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#18 lagoni 15 år siden

#17 - jeg ville nok bytte om på 1 og 2, men ellers helt enig. Jeg forstår ikke folks fascination af Kill Bill-filmene, de er rodede og ikke noget særligt på nogen fronter. Tarantinos underholdningstalent er godt skjult der.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#19 Antlion 15 år siden

"Pulp Fiction" - den eneste Tarantino-film, som er mere end bare god underholdning.
Gravatar

#20 MadMartigan 15 år siden

Pulp Fiction. aka. Verdens Bedste film..
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: