• Rocky
    42%
  • Jeg kan ikke lide Rocky-film
    29%
  • Rocky IV
    10%
  • Rocky Balboa
    8%
  • Rocky III
    5%
  • Rocky II
    4%
  • Rocky V
    1%

Stemmer i alt: 985

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 mr gaijin 15 år siden

Jeg er ikke supervild med Rocky, men det er da den første, der tager prisen. Bogstaveligt talt. Syntes nu ikke, at den fortjente sin Oscar. Ikke overfor All the President's Men og Taxi Driver. Men stadig en udmærket film.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2 jona 15 år siden

bryder mig ikke om Rocky-filmene
Gravatar

#3 BN 15 år siden

Jeg kan ikke lide Rocky-film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 DemoMan 15 år siden

Rocky er en af mine yndlingsfilm, så jeg stemte selvfølgelig på dén.
Men jeg tror at hvis der aldrig havde været nogen fortsættelser til den, at den så havde fået langt højere anerkendelse fra folk idag (i stedet for at folk bare betrater den som en del af en bokseserie, med Sylvester Stallone, hvor han bl.a. kæmper imod Mr. T). Selvom at jeg nu synes at Rocky II og Rocky Balboa også er rigtig gode film. Imens 4eren og 5eren virkelig stinker, og 3eren netop lige kan være underholdene, men så heller ikke mere..
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#5 dyg 15 år siden

Den er let: Rocky Horror Picture Show!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 MOVIE1000 15 år siden

troed ikker der var så mange der hadede rocky det er svært at vælge lige præcis en rocky film men jeg valgte Rocky III pågrund af dens klassiske tema og fordi at Rocky slår sig sammen med sin tidligere konkurrent
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 Silver666 15 år siden

Jeg er stor fan af serien! syntes de alle er gode
V er dog den svageste.
Svært at vælge en da på en måde ser hele film serien som 1 lang film
.Men jeg havde ventet og håbet i mange år på en værdig afslutning
på 'The greatest underdog storie of oure time' så Rocky Balboa (VI) var en begivenhed for mig
,den levede også op til hvad jeg havde håbet og forventet.
Så det bliver Rocky Balboa herfra stærkt efterfulgt af den første Rocky tror jeg ;)
Gravatar

#8 moulder666 15 år siden

Er vild med Rocky Balboa - den film, der fik mig overbevist om at Stallone rent faktisk kan spille skuespil! Den måde han portrætterer en gut, der bare har fået for mange slag igennem årene er genial!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#9 Benway 15 år siden

De er ikke ligefrem på niveau med f.eks. "Raging Bull", men Rocky, Rocky II og Rocky Balboa er alle ganske hæderlige film. Mit valg faldt på den første.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10 lasse78 15 år siden

Har altid været glad for den første film, men efter "Rocky Balboa" blev jeg totalt solgt. Er nu rigtig stor fan af Sylverster Stallone.

Hvor kan man egentlig købe alle filmene til en fornuftig pris? Minus "Rocky Balboa".
http://lasseelkjaer.dk/

Skriv ny kommentar: