• "Independence Day"
    40%
  • "Stargate"
    26%
  • "The Day After Tomorrow"
    15%
  • "The Patriot"
    12%
  • "Universal Soldier"
    5%
  • "Godzilla"
    4%

Stemmer i alt: 1275

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 stefsims 18 år siden

Stargate...

ID4 er da morsom nok med ham Will Smith der. Men den falder da sammen da de står og råber "USA, USA....." Jeg fik ihvertfald ufrivillige spasmer og knækkede sammen af grin.

Jeg er blevet taget i at sidde og råbe "USA, USA" når film begynder at blive alt for helte-agtige. Sidst var under WoW.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#52 pulse83 18 år siden

#51 Hvornår er det de råber "USA, USA..."?? :/
Excuse me, Flo!
Gravatar

#53 elwood 18 år siden

#51 så tror jeg da det va godt du ikke var inde og se X-men og alle de andre marvel film da jeg var 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 maniac 18 år siden

#47 Nej, det kan ikke være IP'en, for der findes da adskillige steder hvor man har flere maskiner bag en ip-adresse, og hvis det var IP'en, så ville kun en af de brugere kunne stemme. Det er pr. computer man kan stemme, og det er pga. cookies.

#55 18 år siden

54: Når jeg sagde, at jeg har ret, så mente jeg ikke, at forklaringen var IP-adressen, for jeg ved ikke møj om computere. Det med IP-adressen var blot et indledende forslag. Jeg sagde bare, at jeg havde ret, når jeg siger, at man kan stemme to gange fra to forskellige computere i logged in tilstand, og at Davenport tager fejl, når han påstår det modsatte. :-)
Gravatar

#56 mimic 18 år siden

49, godzilla ville have været god hvis de ik havde den fag matthew brodeick med og den barbie dukke og det åndssvage sukkersøde romance mellem dem, its a fucking monster, destruction blood lemmer vi vil have over det hele. Patriot er generalt også lidt for sukkersød og noget kedelig og for meget familie pjat i. Day AFter Tommorow er en fed underholdnings film, utroligt flotte billeder og et rigtig meget interresant emne.
Gravatar

#57 Kram 18 år siden

56, Der kan du så have ret. Emnet er utroligt spændende, og der er også nogle visuelle fantastiske ting. Men hands down, personligt, jeg syntes ikke det var en super god film. I hvert fald ikke en jeg ville se flere gange. Jeg er dog helt enig i dine udtalelser ang. Godzilla, og jeg nævnte også at The Patriot er lidt for meget amerikansk til tider, men der er masser af dejlig vold, blod og lemmer når de er i kamp, og det elsker jeg.

"Der er intet som en god gammeldags ild-kamp, som spreder varme og hygge."
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#58 stefsims 18 år siden

#52 Var det ikke den film hvor der var en folkemængde der gentagne gange råbte de tre bogstaver? Det kan sgu godt være mig der husker forkert og at det er mig selv der råbte. Isåfald undskylder jeg mange gange. Men de ufrivillige spasmer og tilhørende grinen står jeg stadig ved angående den film.
Jeg bliver nød til at genopfriske min hukommelse og se ID4 en af dagene.
Nah, what the heck. Jeg tager sgu en Emmerich marathon.

#59 18 år siden

51-52-58: Der bliver ikke råbt "USA".

Præs'en råber: "Today we celebrate our Independence Day", og så råber folkemængden "Yeah!"
Men den patriotiske, overgearede stemning, som du tydeligvs husker, og som kun amerikanere kan bringe for en dag; dén er der i rigt mål.

(Totalt tåbelig og mega blæret film.)
Gravatar

#60 stefsims 18 år siden

#59 Så var det bare endnu en af de film hvor det er mig der siddet og råbt.
Jeg har konfereret med konen og hun mener det stammer fra dengang Bushy var ved Ground Zero, for der stod alle arbejderne jo og råbte "U S A".

Jeg mener dog at have det fra en film.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvilken?

Skriv ny kommentar: