-
"Independence Day"40%
-
"Stargate"26%
-
"The Day After Tomorrow"15%
-
"The Patriot"12%
-
"Universal Soldier"5%
-
"Godzilla"4%
Stemmer i alt: 1275
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Bohemian 18 år siden
ID:4 er også fed
Day after tomorrow kunne jeg til gengæld ikke lide, især ulvene de var bare dårlige.
#42 dyg 18 år siden
#43 maniac 18 år siden
Jeg ved ikke hvad svaret er, men jeg vil tro det er cookies, der styrer om man kan stemme eller ej.
#44 dyg 18 år siden
#45 maniac 18 år siden
#46 dyg 18 år siden
#47 18 år siden
#48 ajust 18 år siden
#49 Kram 18 år siden
Stargate, ja, men jeg er lidt af en sci-fi glukker nogle gange, dog ikke henne i Star Trek verdenen (faktisk hader jeg star trek), jeg kan godt lide at se dokumentarer om rummet på disovery eller national geographic, og generelt syntes jeg at rummet er et utroligt spændende emne, især når det handler om liv der ude. Men tilbage til det sci-fi glukkeri, så overgik stargate jo til en serie, med Mac Gyver! (Haha) - Som faktisk var udemærket en overgang, men intet som var værd at blive ved med at følge med i.
Stargate filmen er en rigtig cool historie, og den fik min stemme, selvom jeg et eller andet sted nok fortryder det lidt, og næsten hellere ville have stemt blankt, fordi jeg faktisk kan lide begge film lige godt.
Men skal der foretages et valg, så bliver det altså Stargate, men også kun pga Will Smith i ID4. (Selvom han nu gør et udemærket job).
Til dem der har stemt på The Day After Tomorrow. BRÆND OP. ;o) Den film er da en gang HØ. Den er okay, men absolut ikke den bedste Emmerich film, både The Patriot (selvom det er noget opreklameret amerikansk gejl) og Godzilla går over den film. Så er det sagt :)
If winning isn't everything, why do they keep score?
#50 18 år siden