• "Independence Day"
    40%
  • "Stargate"
    26%
  • "The Day After Tomorrow"
    15%
  • "The Patriot"
    12%
  • "Universal Soldier"
    5%
  • "Godzilla"
    4%

Stemmer i alt: 1275

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Bohemian 18 år siden

ja..altså...Godzilla fik min stemme, den kunne jeg sgu godt lide..

ID:4 er også fed

Day after tomorrow kunne jeg til gengæld ikke lide, især ulvene de var bare dårlige.
Free in serenity.
Gravatar

#42 dyg 18 år siden

#35 - Det har du. Man får dog ikke en fejl når man forsøger, den registrerer bare ikke stemmen, så hvis man stemmer samtidigt med, at en anden stemmer på samme film, så kan det jo godt ligne at man selv har afgivet stemmen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43 maniac 18 år siden

#42 Men så har folk der ikke har brugernavn jo uendeligt mange muligheder for at stemme, da der ikke er et brugernavn det kan bindes op på.

Jeg ved ikke hvad svaret er, men jeg vil tro det er cookies, der styrer om man kan stemme eller ej.
Gravatar

#44 dyg 18 år siden

#43 - Jeg mener da heller ikke du kan stemme uden at være logget ind.
Gravatar

#45 maniac 18 år siden

#44 Jo, det kan du sagtens. Prøv at logge ud, og ryd dine cookies, så kan du stemme.
Gravatar

#46 dyg 18 år siden

Jeg vælger at tro på dig. Jeg mener bare før at have prøvet på at stemme uden at jeg var logget ind, hvor stemmen ikke talte med i poll'en.

#47 18 år siden

42: Hvis det er rigtigt hvad maniac skriver, at man kan stemme uden at være logged in, så kan det logisk ikke være Davenport der har ret, men derimod mig. Så er det én stemme pr. computer, ikke pr. bruger. Anyway, jeg er ligeglad hvad i vælger at tro. Jeg VED jo, at det er sådan, for jeg har som sagt gjort det flere gange (i logged in tilstand).
Gravatar

#48 ajust 18 år siden

Stargate über alles
Gravatar

#49 Kram 18 år siden

Puha. Det er jo 100% at valget står mellem de 2 fremragende sci-fi film - The Independance Day (ID4) og Stargate - Jeg elsker begge 2, Independance Day er for mig stadigvæk den bedste alien invasion film, den har det hele, og den er nu fed :)

Stargate, ja, men jeg er lidt af en sci-fi glukker nogle gange, dog ikke henne i Star Trek verdenen (faktisk hader jeg star trek), jeg kan godt lide at se dokumentarer om rummet på disovery eller national geographic, og generelt syntes jeg at rummet er et utroligt spændende emne, især når det handler om liv der ude. Men tilbage til det sci-fi glukkeri, så overgik stargate jo til en serie, med Mac Gyver! (Haha) - Som faktisk var udemærket en overgang, men intet som var værd at blive ved med at følge med i.

Stargate filmen er en rigtig cool historie, og den fik min stemme, selvom jeg et eller andet sted nok fortryder det lidt, og næsten hellere ville have stemt blankt, fordi jeg faktisk kan lide begge film lige godt.

Men skal der foretages et valg, så bliver det altså Stargate, men også kun pga Will Smith i ID4. (Selvom han nu gør et udemærket job).

Til dem der har stemt på The Day After Tomorrow. BRÆND OP. ;o) Den film er da en gang HØ. Den er okay, men absolut ikke den bedste Emmerich film, både The Patriot (selvom det er noget opreklameret amerikansk gejl) og Godzilla går over den film. Så er det sagt :)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?

#50 18 år siden

49: The Day After Tomorrow er da en gang HØ? Du mener da en omgang is.

Skriv ny kommentar: