• "Independence Day"
    40%
  • "Stargate"
    26%
  • "The Day After Tomorrow"
    15%
  • "The Patriot"
    12%
  • "Universal Soldier"
    5%
  • "Godzilla"
    4%

Stemmer i alt: 1275

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filt 18 år siden

Den eneste af hans film jeg har set er The Patriot. På nær John Williams' score og Jason Issacs skuespil havde den dog ikke meget at byde på.

Resten af hans film har ikke rigtig talt til mig, så dem er jeg indtil videre gået udenom.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#12 morten300 18 år siden

Stemte "We will not go quietly into the night! We will not vanish without a fight! We're going to live on! We're going to survive! Today we celebrate our Independence Day!". Finder faktisk denne film ret vellykket, Mest grundet en usædvanlig veloplagt Will Smith og Jeff Goldblum.
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#13 pulse83 18 år siden

Har virkelig et svagt punkt for Independence Day, så den fik min stemme. I mine øjne er det en noget nær perfekt popcorns-actionfilm. Will Smith er god i den, men den største fornøjelse er når Jeff Goldblum og Judd Hirsch er på. Virkelig underholdende. Og åh ja, ej at forglemme Randy Quaid. Han er også god.

Resten af hans film er da underholdende nok. Så længe han ikke tager sig selv for seriøst, syntes jeg ikke det er noget problem.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#14 JannikAnd 18 år siden

Hans film siger mig ikke det fjerneste...
Gravatar

#15 zamm- 18 år siden

Pest eller kolera? Hans film er simpelthen ikke særlig gode, blev gevaldigt skuffet over "Independence Day"! Hans bedste film er "The Patriot"!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#16 enfilmnørd 18 år siden

"Stargate", de andre siger mig ikke så meget, selvom "Independence Day" da var meget underholdende.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#17 Æsop9000 18 år siden

"Stargate", kan godt lide den Erich Von Dänichen inspirerede historie.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#18 dolphinfriendly 18 år siden

Tja ingen er geniale (få er gode), men "Stargate" kan godt gå an - den opbygger en udmærket mytologi der holder, hvis man alligevel hænger dagen derpå efter en aften med finsprit og guldkakao - og den anden halvdel af hjernen overfaldet af de berygtede hjerneædende sandorme fra Mars.

Gravatar

#19 sizanx 18 år siden

1. Stargate
2. ID4
3. Patriot
4. TDAT
5. Godzilla
6. Universal Soldier

#20 18 år siden

Nu må nogen stemme på Godzilla, ellers holder min profeti i #1 ikke!

Hvad er i øvrigt den bedste Godzilla-scene nogensinde?

Svar:
Det er i "Things To Do In Denver When You're Dead", da lejemorderen Mister Shhh (Bucemi) træder ind i Critical Bill's (Treat Williams) soveværelse med en springkniv, og Bill venter på ham med en pumpgun samt ordene: "I'm Godzilla, and you are Japan", hvorefter han blæser Shhh væk med en byge hagl.

Det var stort!

Skriv ny kommentar: