• "A Beautiful Mind - Et smukt sind"
    28%
  • "Apollo 13"
    18%
  • "Willow"
    18%
  • "Da Vinci Mysteriet"
    15%
  • "Cinderella Man"
    5%
  • "Backdraft"
    3%
  • "Ransom - Løsepenge"
    2%
  • "Cocoon"
    2%
  • "Far and Away"
    2%
  • Anden Ron Howard film
    2%
  • "The Grinch"
    2%
  • "EDTV"
    1%

Stemmer i alt: 1282

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 MikkelHJ 17 år siden

Det blev Willow.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#22 filmz-maxhh 17 år siden

Også Willow herfra... stadig bedste eventyrfilm jeg har set...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#23 MadMartigan 17 år siden

MaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadMartigan....

Like #21....
I'm your huckleberry...
Gravatar

#24 jessup 17 år siden

her savner jeg virklig optionen "Jeg bryder mig ikke om Ron Howards film".
This is just until June
Gravatar

#25 metabolid 17 år siden

Har altid haft det lidt svært med Ron Howard, men har alligevel fået set en del af hans film, selvom det kun er Willow og Apollo 13 der har gjort indtryk og har været nogenlunde produktioner, men han har det stadig med at kamme lidt for meget over i forhold til min smag.
Gravatar

#26 PredatorX 17 år siden

Willow uden tvivl.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 jessup 17 år siden

Af en eller ande grund troede jeg at Ron Howard havde lavet en rigtig god film "Mask" - men det var selvfølgelig Peter Bogdanovich (har lige tjekket) - men jeg synes alligevel at det jeg troede at det var Howard der havde lavet den er godt nok til at stemme "anden Ron Howard film".
This is just until June
Gravatar

#28 rasser 17 år siden

Willow er nok den film jeg har det mest nostalgiske forhold til, men valgte faldt paa Apollo 13, da det er den af hans film jeg simpelthen synes er bedst.

Willow betyder meget for mig, men det haenger mest sammen med den alder jeg havde da jeg saa den foerste gang.
Gravatar

#29 dh-ad 17 år siden

Ja, hvis der var blevet spurgt om Ron Howards bedste værk, ville jeg uden tøven havde svaret: Bryce Dallas Howard - wov hvor er hun god i The Village...

Men da det ikke var tilfældet, valgte jeg Apollo 13.
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#30 moulder666 17 år siden

A Beautiful Mind - Rigtigt god film, der kunne have været genial, hvis de havde afsluttet den en halv time før - alt det suspense der er omkring hvorvidt han er sindssyg, eller det rent faktisk er ægte, ryger lidt fordi de kører på det i så lang tid!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: