• "A Beautiful Mind - Et smukt sind"
    28%
  • "Apollo 13"
    18%
  • "Willow"
    18%
  • "Da Vinci Mysteriet"
    15%
  • "Cinderella Man"
    5%
  • "Backdraft"
    3%
  • "Ransom - Løsepenge"
    2%
  • "Cocoon"
    2%
  • "Far and Away"
    2%
  • Anden Ron Howard film
    2%
  • "The Grinch"
    2%
  • "EDTV"
    1%

Stemmer i alt: 1282

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 dolphinfriendly 17 år siden

Jeg savner for det første en "jeg bryder mig ikke om Ron Howards film" eller "Hvem er Ron Howard?"...men kryber til korset og indrømme at jeg stemte "Willow" og at "A Beautiful Mind" er en ganske udemærket film. Men jeg mener de fleste af hans film grænser til det rædselsesfulde, særligt "Cinderella Man", "Cocoon", "Apollo 13" og "Ransom"...og at han skal lave "East of Eden" falder absolut ikke i god jord.

Gravatar

#32 jessup 17 år siden

først rygtet om Caché og nu east of eaden - det bliver værre og værre - den mand er en public enemy.
This is just until June
Gravatar

#33 hey now 17 år siden

Willow, en dejlig film.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#34 Yoda 17 år siden

En dygtig instruktør, med en del gode film i baggagen. Jeg stemte på "Ransom", men kunne også have kastet krydset efter "Willow", "Cinderella Man" eller "A Beautiful Mind"

I øvrigt fandt jeg både "The Grinch" og "EDTV" stærkt underholdende.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#35 filmz-Munk 17 år siden

1. A Beautiful Mind - En smuk film, krydret med Russel Crowe i topform
2. Apollo 13 - En god gengivelse af en stærk historie
3. Cinderella Man - En god intens film, med den gode historie om Braddocks fantastiske comeback, samt godt skuespil af Russel Crowe og især Paul Giamatti
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#36 chandler75 17 år siden

# 31 Hvad præcis ved "Apollo 13" er det du mener grænser til det rædselsfulde? :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: