• Independence Day
    48%
  • Mars Attacks!
    15%
  • War of the Worlds (2005)
    8%
  • Signs
    7%
  • Bad Taste
    6%
  • Anden film
    6%
  • Invasion of the Body Snatchers (1978)
    5%
  • The Day the Earth Stood Still (2008)
    2%
  • Den dag Jorden stod stille (1951)
    2%
  • Skyline
    1%

Stemmer i alt: 2837

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Thomsen 13 år siden

#60 . Touché! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#62 Åkepool 13 år siden

1. ID4
2. Signs.
3. War of the worlds (2005).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#63 misuma 13 år siden

Ingen som kan huske Dødsruten? Priceless B-film af de bedre.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#64 The-new-meister 13 år siden

#51 kom til at tænke på plan 9 from outer space, da jeg læste det:) hehe
Gravatar

#65 AndreasFaaborgNielsen 13 år siden

Jeg var skam seriøs. Jeg kan virkelig godt lide den film.

Den handler om da ellers om, at planeten Naboo bliver invaderet af den grådige Nemoidianske handelsføderations droidehær. Det lyder da som en ruminvasionsfilm i mine ører xD
Gravatar

#66 Adagio 13 år siden

Ikke mange valgmuligheder i den afstemning, jeg syntes helt klar at når man snakker om ruminvasionsfilm, så snakker man altså også om når vi mennesker angriber andre planeter. Jeg syntes ikke at man kan definere ruminvasion som udelukkende kun at dreje sig om når aliens angriber jorden

Her er min korte evaluering af de film der er på listen:

Independence Day
Bedste film af dem på listen af hvad jeg har set. Den har ok underholdning, men der er mange dårlige ting i filmen. Jeg må dog indrømme at jeg nok er mere positiv overfor denne film end de fleste. Er hyggelig nok at se når man lige har en aften hvor man bare vil se lidt meningsløst desctruction

Mars Attacks!
Nu er der MANGE år siden jeg så den, men syntes ikke den var sjov på nogen måde. Kan ikke lige huske så meget af filmen mere, men kan huske at jeg virkeligt kedede mig sidst jeg så filmen

The Day the Earth Stood Still (2008)
Det her er den film med den der Keanu dude, right? Så den da den kom ud, men kan ikke huske noget som helst fra filmen, andet end at jeg var lige ved at falde i søvn af kedsomhed

Skyline
Filmen havde meget potentiale, men det lykkedes dem at smide alt det potentiale den havde ud på lossepladsen og fylde filmen med clicheer, dårlige skuespillere, kedeligt plot og irreterende hovedpersoner og dårlig slutning. Er ikke et godt tegn hvis man er nået 15 min ind i filmen og man står og hepper på hvornår de dør
Gravatar

#67 rammy 13 år siden

Mener ikke at The Thing kan betagnes som en ruminvasionsfilm? Stemmer på Invasion of the Body Snatchers (1978) - klart den bedste film på listen.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#68 UltimateW 13 år siden

Bad Taste eller Mars Attack :-)

#47, men nu er Cloverfield ikke nødvendigvis en invasions film :), blev der ikke lagt op til det var noget udslip i Japan :S
Gravatar

#69 Center 13 år siden

Jeg siger Star wars Epic 1 ruminvasions
Gravatar

#70 BN 13 år siden

Riqon (44) skrev:
#41 - Det vil indbyggerne på Naboo nok være meget uenige med dig i.

AndreasFaaborgNielsen (65) skrev:

Jeg var skam seriøs. Jeg kan virkelig godt lide den film.

Den handler om da ellers om, at planeten Naboo bliver invaderet af den grådige Nemoidianske handelsføderations droidehær. Det lyder da som en ruminvasionsfilm i mine ører xD

Center (69) skrev:
Jeg siger Star wars Epic 1 ruminvasions

Adagio (66) skrev:
eg syntes helt klar at når man snakker om ruminvasionsfilm, så snakker man altså også om når vi mennesker angriber andre planeter. Jeg syntes ikke at man kan definere ruminvasion som udelukkende kun at dreje sig om når aliens angriber jorden

Jamen, alle disse udtalelser taget i betragtning (og eftersom jeg åbenbart har defineret "ruminvasion" for snævert) vil jeg da stå ikke tilbage, men ændrer hermed min stemme til:

Star Wars Episode I
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: