• Independence Day
    48%
  • Mars Attacks!
    15%
  • War of the Worlds (2005)
    8%
  • Signs
    7%
  • Bad Taste
    6%
  • Anden film
    6%
  • Invasion of the Body Snatchers (1978)
    5%
  • The Day the Earth Stood Still (2008)
    2%
  • Den dag Jorden stod stille (1951)
    2%
  • Skyline
    1%

Stemmer i alt: 2837

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 MaxHHansen 13 år siden

Hmm... jeg vil gerne ændre min stemme fra Mars Attacts til "Anden film", i det jeg helt havde glemt "The Abyss", som er en bedre film end de fleste i genren... tja, faktisk er en bedre film end de fleste, uanset genre...
Gravatar

#72 Center 13 år siden

Åh The Abyss i 3-D could might be cool
Gravatar

#73 evermind 13 år siden

Misanthropic (57) skrev:
Independence Day... en af dårligste film jeg nogensinde har set. Invasion of the Body Snatchers (1978) fik min stemme.

Yeah, jeg kan heller ikke forstå førstepladsen, men er til gengæld meget enig med dit valg! Invasion of the Body Snatchers (1978) er klart en af mine yndlingshorrorfilm!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#74 Hr. Nielsen 13 år siden

MaxHHansen (71) skrev:
The Abyss", som er en bedre film end de fleste i genren
Kalder man det en 'RUMinvasionsfim'??? Det er da ikke nødvendigvis væsener fra rummet, men skabninger der altid har været her i filmen, eller husker jeg helt forkert?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#75 Thomsen 13 år siden

#74 - Næ, det bliver mig bekendt aldrig gjort klart, at væsnerne skulle være fra rummet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#76 BN 13 år siden

Thomsen (75) skrev:
#74 - Næ, det bliver mig bekendt aldrig gjort klart, at væsnerne skulle være fra rummet.

replikskifte fra filmen:

- Something nonhuman, but intelligent. A non terrestrial intelligence.

- A non terrestrial intelligence?

- Yes.

- N.T.I.s. Oh, man, that's better than U.F.O.s. But that works too, huh? Underwater flying objects. Are we talking little space friends here ?

- Hell, yeah!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#77 Thomsen 13 år siden

#76 - "It's a fair cop", som Monty Python-gutterne ville sige. Det er tydeligvis alt for længe siden, jeg har set den. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#78 BN 13 år siden

#77:

;-)
Gravatar

#79 Hr. Nielsen 13 år siden

#76 Mener du det gør filmen til en ruminvasionsfilm?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#80 BN 13 år siden

Thomas E. Nielsen (79) skrev:
#76 Mener du det gør filmen til en ruminvasionsfilm?

The Insider har tidligere skrevet følgende om en anden James Cameron-film, 'The Terminator':

"Den er et mønstereksempel på, hvordan man leverer eksposition (redegørelser om plottet, karaktererne, universet mm.) naturligt og på farten, så tempoet aldrig bremses."

Det samme gør Cameron i 'The Abyss', hvor han lader tingene blive forklaret UNDERVEJS via kommentarer fra hovedpersonerne.

Adskillige af de andre valgmuligheder i den her poll handler om, at udenjordiske væsener kommer til vores planet og truer med at udrydde menneskeheden. Ja, sådan er grundplottet i 'War of the Worlds', 'Invasion of the Body Snatchers', 'Mars Attacks', Independence Day' m.fl. ... At denne trussel står lidt mere i baggrunden eller kun BLIVER VED truslen i film som 'Signs' og 'The Day the Earth Stood Still' (både den nye version og den ældre) ændrer ikke på, at det i sidste ende er det, som grundplottet består i.

Skriv ny kommentar: