-
Bryder mig ikke om "Saw"-filmene36%
-
Har ikke set dem25%
-
"Saw II"20%
-
"Saw III"11%
-
"Saw IV"9%
Stemmer i alt: 982
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 deathlikesilence 16 år siden
#12 Bony 16 år siden
#13 filmz-Tarantinoand 16 år siden
Og jeg blev derfor voldsomt positivt overrasket over 4'eren, som jeg mener var bedre end 2'eren. Derfor har jeg også stemt på den.
#14 filmz-D Phat 16 år siden
Alle de fucking fuckers der er involveret i den fucking skod serie er da de værste typer der bare boller film sammen får at score kassen fucking stort.
Nå men det var så bare min fucking mening.
#15 Bony 16 år siden
#16 HonoDelLoce 16 år siden
Det var det faktisk heller ikke i starten..
Det var sjovt første gang mine to lillebrødre på seks kom hjem fra børnehave en dag for et par år siden og sagde "fuck"..
Det var hyle-morsomt da en af dem sagde (i øvrigt om Dr. Phil) "Hold kæft mand, han er fandme syg i pikken ham der"
Det er sjovt fordi de bare fyrer det af, og ikke ANER hvad det betyder..
At personer der er ældre end 10 år bruger sådan et sprog er ikke sjovt - det er komplet idiotisk..
#17 filmz-D Phat 16 år siden
#18 icetea 16 år siden
#17 O'rly?
#19 Petrescu 16 år siden
Med tilføjelse af at plottet i 1'eren er udmærket i en kritisk forstand: At sætte pris på livet.
- at de andre kun er et studie af menneskelig sadisme, er tidsspilde i min verden.
Har diskuteret disse film med en horror-kender der har set filmene, deraf mit kendskab.
#20 Collateral 16 år siden
Og udfra det klip alene, har jeg en fornemmelse af at filmene efter 1'eren bare handler at få folk til at sige ad lidt højere end gangen før.