• Bryder mig ikke om "Saw"-filmene
    36%
  • Har ikke set dem
    25%
  • "Saw II"
    20%
  • "Saw III"
    11%
  • "Saw IV"
    9%

Stemmer i alt: 982

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 deathlikesilence 16 år siden

Har ikke set 4'eren. 2'eren var fin nok (mest pga. den griner slutning... fik ihvertfald mig til at grine). Men gud hvor var 3'eren dog elendig, lige før den var lige så elendig som Hostel.
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#12 Bony 16 år siden

Jeg har aldrig set nogen af dem og kommer heller aldrig til det. Så hellere pille tæer med sandpapirs handsker!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#13 filmz-Tarantinoand 16 år siden

Den første var jo fantastisk. Ingen tvivl. Er ligeglad hvad fanatiske Danielle Steel-fans siger. Den var genial. 2'eren var ikke halvt så god, men inden for sin genre var den ganske udemærket. 3'eren var så pinlig ringe, at det slet ikke kan beskrives.

Og jeg blev derfor voldsomt positivt overrasket over 4'eren, som jeg mener var bedre end 2'eren. Derfor har jeg også stemt på den.
Gravatar

#14 filmz-D Phat 16 år siden

Fucking hell bryder mig virkeligt ikke om den fucking serie,1´eren var noget fucking MTV billede bolleri af fucking værste skuffe og 2`eren var langt fucking værre.

Alle de fucking fuckers der er involveret i den fucking skod serie er da de værste typer der bare boller film sammen får at score kassen fucking stort.

Nå men det var så bare min fucking mening.
Gravatar

#15 Bony 16 år siden

#14 - Det var sikkert sjovt i starten men ikke mere.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#16 HonoDelLoce 16 år siden

Det var det faktisk heller ikke i starten..

Det var sjovt første gang mine to lillebrødre på seks kom hjem fra børnehave en dag for et par år siden og sagde "fuck"..

Det var hyle-morsomt da en af dem sagde (i øvrigt om Dr. Phil) "Hold kæft mand, han er fandme syg i pikken ham der"

Det er sjovt fordi de bare fyrer det af, og ikke ANER hvad det betyder..

At personer der er ældre end 10 år bruger sådan et sprog er ikke sjovt - det er komplet idiotisk..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 filmz-D Phat 16 år siden

Det er jo bare min fucking ærlige mening om den fucking Saw serie og nu sidder jeg bare her fucking måbende over jers fucking anfald...come on get a fucking life.
Gravatar

#18 icetea 16 år siden

#13 Næsten helt enig med dig :) Dog mener jeg ikke at 4'eren var bedre end 2'eren.

#17 O'rly?
Gravatar

#19 Petrescu 16 år siden

(lyden af ekko af #1)

Med tilføjelse af at plottet i 1'eren er udmærket i en kritisk forstand: At sætte pris på livet.
- at de andre kun er et studie af menneskelig sadisme, er tidsspilde i min verden.
Har diskuteret disse film med en horror-kender der har set filmene, deraf mit kendskab.
Gravatar

#20 Collateral 16 år siden

Jeg har kun set 1'eren og et klip fra, tror det må være 3'eren.

Det var Jigsaw for pillet noget af hjerneskallen af.

Og udfra det klip alene, har jeg en fornemmelse af at filmene efter 1'eren bare handler at få folk til at sige ad lidt højere end gangen før.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: