• Bryder mig ikke om "Saw"-filmene
    36%
  • Har ikke set dem
    25%
  • "Saw II"
    20%
  • "Saw III"
    11%
  • "Saw IV"
    9%

Stemmer i alt: 982

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 mr gaijin 16 år siden

Jeg har ikke set dem, og jeg har ingen intentioner om at se dem.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2 rockysds 16 år siden

^^^ What he said. ^^^
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3 filmz-DocDoom 16 år siden

Jeg har set 2'eren. Den er ikke decideret dårlig, men god er for voldsomt et ord. De øvrige har jeg ikke haft 'fornøjelsen' af.

Lam poll.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#4 BN 16 år siden

tjah, jeg kan egentlig ikke sige det bedre end det allerede ER sagt i #1 ...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 Hal60 16 år siden

Tjah, som horror/splatterfan vil jeg sige, at den første var nogenlunde - til tider morsom - mens resten kan sammenlignes med lort på en slæde...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#6 HonoDelLoce 16 år siden

Jeg hopper på Doom-vognen..

Jeg har, af fortsættelserne, kun set 2'eren, som ikke just imponerede på den gode måde - men nu heller ikke på den negative måde, som jeg ellers har ladet mig forstå at de to næste gør..

Så jeg valgte at svare jeg ikke har set dem...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 filmz-Aras 16 år siden

Det var da en kedelig poll. Øv.. :(
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#8 Salocin 16 år siden

Jeg mangler stadig at se 4'eren, men symtes egentligt at den første var rigtig fin, to'eren var en (nærmest) typisk dårligere to'er, men stadig acceptabel, men 3'eren.... %!€"..
men skal da lige se 4'eren med(:
Gravatar

#9 Nexiz 16 år siden

Er også enig. Har set traileren og ved på forhånd at denne slags film slet ikke er noget jeg vil finde interessant.
At sådan en film har kunnet spytte hele 3 fortsættelser ud, synes jeg si'r en del om den gennemsnitlige biografgængers IQ - no offense to the people here who like them (well.. maybe a little ;)
Gravatar

#10 icetea 16 år siden

Synes 2'eren er den bedste fortsættelse :) og derefter 4'eren.

Skriv ny kommentar: