• Bryder mig ikke om "Saw"-filmene
    36%
  • Har ikke set dem
    25%
  • "Saw II"
    20%
  • "Saw III"
    11%
  • "Saw IV"
    9%

Stemmer i alt: 982

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 icetea 16 år siden

#20 Det vil jeg så mene at det kun er tilfældet med 3'eren, de andre er ikke så "ad" igen :P
Gravatar

#22 Killkaj 16 år siden

Jeg må desværre sige at 4´eren også stank..

Gravatar

#23 filmz-Liou 16 år siden

Jeg var så smart at stemme bryder mig ikke om Saw filmene selvom jeg kun har set den første. lidt sandhed er der dog i det da jeg ikke synes det er særlig godt. vildt overvuderet ligesom Blair Witch Project.
Gravatar

#24 jesperhp 16 år siden

1'eren var okay, men ligesom med skærmtrolden Hugo er der vist kogt lige lovlig meget suppe på den franchise efterhånden.

Jeg kan nærmest ikke huske hvilke af fortsættelserne jeg har set, så jeg stemte bare på nr. 2.
Gravatar

#25 jessup 16 år siden

Jeg så den første af dem og jeg har ikke set en dårligere film siden.
This is just until June
Gravatar

#26 Spanner 16 år siden

Denne afstemning minder mig om én jeg så i BT i sidste uge:

Hvem er den sjoveste mand?

- Finn Nørbygaard eller Mads Vangsø

Det er som at spørge: Hvad er den bedste kønssygdom
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#27 HonoDelLoce 16 år siden

Det er vel egentlig bare et spørgsmål om relativitet?

Kan ikke se hvorfor det er sådan et problem? Hvem er sjovest af Mads Vangsø og Finn Nørbygaard..? Ikke hvem af de to der er verdens sjoveste..

Hvilken Saw-fortsættelse er bedst..? Ingen af dem er mesterværker (from what I here) men hvilken er bedst i forhold til de andre?

Se, hvilket af vores to indlæg har så været mest unødvendige? Ingen af dem er blandt de mest unødvendige i debat-historien.. Men ét af dem er garanteret mere unødvendigt end det andet..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: