-
-
District 918%
-
V for Vendetta9%
-
WALL•E9%
-
Star Trek8%
-
Moon6%
-
Anden film6%
-
Sunshine4%
-
A. I. - Kunstig intelligens3%
-
Terminator Salvation3%
-
War of the Worlds1%
-
Planet of the Apes1%
Stemmer i alt: 2836
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#121 Åkepool 14 år siden
Så kan du få, om ikke det modsatte, så en lidt anden mening her. For jeg synes i bedste fald, at "Star trek" er en middelgod sci-fi film.
Og jeg har ligesom du, heller aldrig fundet den store interesse i de tidligere film og alle de serier.
Næ, så er "Terminator Salvation", når vi nu er inde på film du ikke gider se, meget bedre.
Det er til gengæld nok en mening jeg ikke får ret mange med på.
#122 Åkepool 14 år siden
Bare rolig, det er ikke kun dig. Vi er et par stykker der deler din opfattelse :)
Den ser jeg iøvrigt heller ikke som sci-fi.
#123 filmz-ab 14 år siden
det gør du ikke, nej :-)
V for vendetta er en superhelte film, og Children Of Men er Sci Fi.
#124 Kruse 14 år siden
#125 Riqon 14 år siden
Jo da. Man fik endelig udviklet teknologien til at gøre prævention overflødigt.
#126 BN 14 år siden
Jeg er tilbøjelig til at tro, at jeg kommer til at give dig ret. Min mistanke er: Uanset en måske interessant introduktion af og baggrundshistorie for Kirk & Co., ender de vel alligevel med at rende rundt i deres blå, gule og røde bluser og sidde i hyggelige stole, mens de - især Spock og Kirk - fører dybsindige samtaler. ... Eller? ;-)
#127 filmz-ab 14 år siden
fordi den er baseret på en tegneserie af Alan Moore, som Watchmen også er, og berører emner indenfor dette (selvtægt, b.la). Men de har selvfølgelig begge lidt sci fi elementer. Det har altid været svært at kategorisere filmene nøjagtigt, men jeg vil sige, at disse to "blot" er superhelte film. Mht. Children Of Men, så er det en dystopisk sci fi film, med klare fremtidselementer, og til dels krig også.
#128 filmz-ab 14 år siden
ahh vel ikke værre end at se star wars kampene med lyssværd og lign :-) Spock og Kirk slår virkelig gnister her, og dialogen er velskrevet og moden, vil jeg ligefrem sige. Glem de tidligere film :-)
#129 BN 14 år siden
Jo, for de farverige bluser i 'Star Trek' og miljøet i den har efter min mening altid været et symptom på den alt for pæne, glatte og familievenlige underholdning, hvorimod 'Star Wars' havde "the gritty look", d.v.s. tingene - rumskibe og bygninger m.m. - så gamle og slidte ud, mens dragterne så mere "brugte" ud.
Hmm, det forpligter jo! ;-)
Hvilke film???
#130 filmz-ab 14 år siden
Jeg mente, glem de tidligere star trek film. Uden at kende såååå meget til det, så har den nye eftersigende en anden tone, og kender du til JJ Abrams, ja så er hans stil ikke til at komme uden om.
Jeg kan dog slet ikke genkende det du siger om Star Wars. De kan for mig ikke være mere familievenlige, især de nye, hvor to af dem kun har en PG rating, altså en familiehygge film. Den nye Star Trek er langt mere beskidt på flere måder, med en PG 13 rating, men døm selv. :-)