33%
  • District 9
    18%
  • V for Vendetta
    9%
  • WALL•E
    9%
  • Star Trek
    8%
  • Moon
    6%
  • Anden film
    6%
  • Sunshine
    4%
  • A. I. - Kunstig intelligens
    3%
  • Terminator Salvation
    3%
  • War of the Worlds
    1%
  • Planet of the Apes
    1%

Stemmer i alt: 2836

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 fatcat 14 år siden

Hvor er film som Pitch Black, Impostor, Serenity, Cloverfield, Alien vs. Monsters, Pandorum, Solaris, Children of Men, A scanner Darkly osv. osv.

Valgte Anden film

Af dem på listen, hmm så blev jeg nok mest underholdt af Avatar, men Moon holder 100% så det ville nok blive den
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#12 natterjack 14 år siden

Jeg skulle til at brokke mig over, at Avatar førte, men jeg fandt det nyttesløst, da jeg så at 2 (3?) personer havde foretrukket Return of the Sith.
Gravatar

#13 Highland Park 14 år siden

#11: Og "Minority Report", "2046", "Howl's Moving Castle" og "The Fountain" etc. I det mindste kan man vælge "Anden film".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#14 filt 14 år siden

Anden: The Fountain
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#15 BN 14 år siden

natterjack (12) skrev:
Jeg skulle til at brokke mig over, at Avatar førte

Jamen, det vil jeg da gerne støtte dig i. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16 djibyman2-the seque 14 år siden

Avatar er flot men forudsigelig, sker ikke rigtig noget nyt, så min er helt klart District 9, den byder på noget nyt og spændende, og så undrer jeg mig over at Cloverfield ikke er på listen, må også indrømme at selv om jeg ikke er Star Trek fan, så "synes jeg" at deres reboot af franchisen sparkede røv.
Gravatar

#17 Coffey Mug 14 år siden

District 9 mest fordi den er vild...
Gravatar

#18 Kruse 14 år siden

Havde det været for en uge siden, havde jeg muligvis stemt på Sunshine, men et nyligt gensyn gjorde ikke det store gavn ved den film. Så istedet stemte jeg Moon, som virkelig også er fremragende, men det var deværre før jeg læste Highland Park's indlæg som mindede mig på Minority Report, som jeg havde glemt var fra efter år 2000.

Den mest overvurderede film på listen er District 9, og den svageste er Terminator Salvation.

Jeg har ikke fået set disse film: Wall-E, Star Trek, A.I. og Planet of the Apes.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#19 David Munch 14 år siden

Ud af dem på listen valgte jeg V For Vendetta. Fantastisk film. Men som mange andre også nævner, så er der et hav af andre fantastiske film som ikke er med på listen, så..
Gravatar

#20 filmz-Bruce 14 år siden

#14 Du har jo fuldstændig ret! Fountain til hver en tid! Den havde jeg komplet glemt ... skam mig!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: