33%
  • District 9
    18%
  • V for Vendetta
    9%
  • WALL•E
    9%
  • Star Trek
    8%
  • Moon
    6%
  • Anden film
    6%
  • Sunshine
    4%
  • A. I. - Kunstig intelligens
    3%
  • Terminator Salvation
    3%
  • War of the Worlds
    1%
  • Planet of the Apes
    1%

Stemmer i alt: 2836

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 LukasBAgerskov 14 år siden

hvorfor er der ingen star wars med på listen? både episode II og III er derfra. jeg har valgt anden film.
Gravatar

#2 BN 14 år siden

Anden film: Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Ingen over, ingen ved siden af ... men en masse under. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 database 14 år siden

#2 Helt enig! ;)
Gravatar

#4 HonoDelLoce 14 år siden

Ud af valgmulighederne har jeg valgt Sunshine. Der er sikkert mange andre der er bedre end dem på listen, men der falder mig ikke lige lynhurtigt nogen ind..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 MMB 14 år siden

At "nominere" Planet of the Apes, Terminator Salvation, War of the Worlds og A.I. er jo en skandale. Jeg stemte Avatar, men det er i mangel på bedre, da jeg ikke har set så mange af de andre nominerede, og fordi jeg ikke kunne komme i tanke om en anden film, der var bedre. :)
Gravatar

#6 Skeloboy 14 år siden

Har set Avatar, District 9, V For Vendetta, Wall*E, War of the Worlds og Planet of the Apes...

War of the Worlds og Planet of the Apes stinker, V For Vendetta og Avatar er fin underholdning, mens Wall*E og District 9 er rigtig, rigtig, rigtig fede...

Valget gik på District 9, som er yderst opfindsom...men Wall*E er dæleme også en herlig lille perle
Gravatar

#7 HelmerJ 14 år siden

Jeg valgte at smide min stemme på Moon, der var ingen Sith
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#8 filmz-Utyske 14 år siden

Af dem der er på listen: Moon.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9 filmz-Bruce 14 år siden

Puha, det har sgu været et blodfattigt årti for sci-fi, hvis den liste skal summere op!

Det må blive anden film, The Man from Earth foran Primer og foran Avalon.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 Reborn Sith 14 år siden

Listen må være udarbejdet af en som ikke bryder sig om starwars, skulle man næsten tro.
It's all good man. Saul Goodman

Skriv ny kommentar: