-
"Mystic River"23%
-
"Dead Man Walking"17%
-
"The Game"15%
-
"The Thin Red Line"10%
-
"U-Turn"10%
-
"I Am Sam"7%
-
Anden...6%
-
"21 Grams"5%
-
"Colors"3%
-
"Carlito's Way"3%
-
"Casualties of War"2%
Stemmer i alt: 871
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:

#11 filmz-The Omen 21 år siden
...Dead man walking er dog også en af de bedre
#12 dyg 21 år siden
#13 filmz-toffe1001 21 år siden
ikke fordi det er en af hans store roller, men han var sku griner i den film... og en go rolle også...
Men lige meget hvad... så har Sean Penn altid været en go skuespiller... respekt siger jeg bare... glæder mig til at se mere til ham...
#14 filmz-Jensendk 21 år siden
#15 nakalay 21 år siden
#16 filmz-Plimmer 21 år siden
Når alt kommer til alt er det jo mainstream folket der gør at der bliver produceret så mange film som der gør, så man kan vel ikke have noget imod at de dikterer de forskellige afstemninger.
Så jeg vil give dig fuldkommen ret.
#17 filmz-Thorney 21 år siden
Jeg synes, uden at føle mig som direkte "mainstream" at The Game er en fantastisk film, og da afstemningen hed Bedste Sean Penn film kan det vel lige så vel betyde bedste film med Sean Penn som bedste Sean Penn skuespil. Skal dog indrømme, at jeg ikke har fået set 21 Grams og Mystic River (shame on me!), men min stemme faldt også på The Game.
It's Groundhog Day - again!
#18 filmz-simpson 21 år siden
Jeg stemte ud fra hvad jeg synes er Sean Penn's bedste præstation. Og det synes jeg er i "21 Grams", hvor han har en afsindig krævende og afvekslende rolle. Han skulle have haft en oscar for "21 Grams" fremfor "Mystic River" i mine øjne.
#19 filmz-Solevad 21 år siden
er der ikk nogen der har set den...?..
#20 filmz-Plimmer 21 år siden
Jo, den var også ret god. Det kendetegner som regelt de film Sean Penn spiller med i.