• "Mystic River"
    23%
  • "Dead Man Walking"
    17%
  • "The Game"
    15%
  • "The Thin Red Line"
    10%
  • "U-Turn"
    10%
  • "I Am Sam"
    7%
  • Anden...
    6%
  • "21 Grams"
    5%
  • "Colors"
    3%
  • "Carlito's Way"
    3%
  • "Casualties of War"
    2%

Stemmer i alt: 871

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-The Omen 21 år siden

Mystic River er selvfølgelig svaret, og filmen burde selvfølgelig også have vundet over Ringenes Herre i kategorierne Bedste instruktør og film. Det er et mester stykke...

...Dead man walking er dog også en af de bedre
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#12 dyg 21 år siden

Mit kryds blev sat i "I am Sam" feltet. Men det var et meget svært valg, da jeg generelt synes, at Penn gør det godt i alle film han er med i (med få undtagelser).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13 filmz-toffe1001 21 år siden

Er han ikke også med i "Its all about love" ???
ikke fordi det er en af hans store roller, men han var sku griner i den film... og en go rolle også...

Men lige meget hvad... så har Sean Penn altid været en go skuespiller... respekt siger jeg bare... glæder mig til at se mere til ham...
Gravatar

#14 filmz-Jensendk 21 år siden

#4 Hvad har du imod mainstream folket? Fordi man har et livog ikke lver på imdb, filmz og bag tossekassen kan man godt interesserer sig for film..
Gravatar

#15 nakalay 21 år siden

Du skal ikke tage dig af DarkLight - han er altid gnaven ;)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#16 filmz-Plimmer 21 år siden

Når alt kommer til alt er det jo mainstream folket der gør at der bliver produceret så mange film som der gør, så man kan vel ikke have noget imod at de dikterer de forskellige afstemninger.
Så jeg vil give dig fuldkommen ret.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#17 filmz-Thorney 21 år siden

Jeg synes, uden at føle mig som direkte "mainstream" at The Game er en fantastisk film, og da afstemningen hed Bedste Sean Penn film kan det vel lige så vel betyde bedste film med Sean Penn som bedste Sean Penn skuespil. Skal dog indrømme, at jeg ikke har fået set 21 Grams og Mystic River (shame on me!), men min stemme faldt også på The Game.

#18 filmz-simpson 21 år siden

Jeg anser ikke "The Game" som en "Sean Penn-film". Han har jo kun en lille rolle i den film.

Jeg stemte ud fra hvad jeg synes er Sean Penn's bedste præstation. Og det synes jeg er i "21 Grams", hvor han har en afsindig krævende og afvekslende rolle. Han skulle have haft en oscar for "21 Grams" fremfor "Mystic River" i mine øjne.
Gravatar

#19 filmz-Solevad 21 år siden

Min stemme faldt på "anden" jeg har engang set en film "she´s so lovely" og den er virkelig go´
er der ikk nogen der har set den...?..
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#20 filmz-Plimmer 21 år siden

Jo, den var også ret god. Det kendetegner som regelt de film Sean Penn spiller med i.
Famous last words: What duck?

Skriv ny kommentar: