• "Mystic River"
    23%
  • "Dead Man Walking"
    17%
  • "The Game"
    15%
  • "The Thin Red Line"
    10%
  • "U-Turn"
    10%
  • "I Am Sam"
    7%
  • Anden...
    6%
  • "21 Grams"
    5%
  • "Colors"
    3%
  • "Carlito's Way"
    3%
  • "Casualties of War"
    2%

Stemmer i alt: 871

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 coolflash 21 år siden

Har en del stykker til gode af dem på listen. Glæder mig rigtig meget til at se 21 Grams og Mystic River.

Mit valg faldt på The Thin Red Line. Det er godt nok mere en ensemble-film end en direkte Penn-film. Til forskel fra en del jeg har snakket med, så fængede den her film mig fra start til slut. Dejlig krigsfilm, som giver sig tid til at fortælle sit budskab...
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#2 filmz-Plimmer 21 år siden

Meget svær poll. Mit valg var mellem Mystic River, Thin Red Line, U-Turn og 21 Grams. Hvordan kan man vælge mellem dem? :)

Jeg tog den lidt lette metode og valgte den han fik en oscar for.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#3 KEiZ 21 år siden

KLART dead man walking har aldrig set så overbevisende skuespil, end slutningen på den film damn han spiller fantastisk, men mystic river skal ikke glemmes, fortjent oscar...
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#4 DarkLight 21 år siden

Hvordan kan 'The Game' være nummer 1?
Nu må de aktive brugere da lige op af stolene før poll'en domineres af mainstream folkene. (Hvilke jeg anser 'The Game' som)

Jeg har stemt på Mystic River, da jeg ikke har set 21 Grams endnu.
Der er jo også en forskel på om det er den bedste film han har været med i eller den bedre præsentation af han selv . Der kan sagtens være en forskel.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-Kadann 21 år siden

Jeg hoppede på U-Turn.. den ændrede mit syn på Sean Penn fuldstændig.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6 El vez 21 år siden

Mystic River tæt forfulgt af Carlito's Way.

The Game er også glimrende - har ikke set så mange af de andre.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filmz-lavivareal 21 år siden

Stemte på anden film, mener klart at state of grace (nattens engle) er den fedeste film han har været med i; ham, gary oldman og ed harris trækker simpelthen hinanden op...
Gravatar

#8 Morbid 21 år siden

Stemte på Dead Man Walking, da det er den film, jeg synes han spiller bedst i. Hans bedste film er nok The Thin Red Line imo
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#9 filmz-manny 21 år siden

Stemte på U-turn. Det er hans glansrolle. Havde regnet med at denne film ville ligge højere i afstemningen, men sådan er det....
Gravatar

#10 nakalay 21 år siden

Stemte også U-Turn :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: