-
Jokeren ("The Dark Knight")69%
-
Loke ("Thor")8%
-
Bane ("The Dark Knight Rises")5%
-
Jokeren ("Batman")4%
-
Magneto ("X-Men")4%
-
En anden3%
-
Elijah Price ("Unbreakable")2%
-
Ra's al Ghul ("Batman Begins")2%
-
General Zod ("Superman II")1%
-
Syndrome ("De utrolige")1%
-
Dr. Otto Octavius ("Spider-Man 2")1%
-
Lex Luthor ("Superman")1%
Stemmer i alt: 1845
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 moulder666 10 år siden
Kan vi ikke tage The Comedian som en slags skurk? Fedeste karakter i en superhelte film imo. [/quote]
Jeg overvejede det også selv - er også helt pjattet med ham - det var mest fordi Ozymandias er skurkEN i Watchmen - men jo, den vogn kan jeg sagtens hoppe med på! :-)
#22 rammy 10 år siden
#23 duuk74 10 år siden
http://imgur.com/a/QESjO
#24 Riqon 10 år siden
Altid en fornøjelse at se Kevin Spacey, selv om jeg syntes, han her spillede Gene Hackman mere end han spillede Lex Luthor. Han gjorde på ingen måde rollen til sin egen. Men filmen var jo generelt heller ikke sin egen - den var bare et slags remake af filmen fra 1977.
#25 Lord Beef Jerky 10 år siden
I øvrigt synes jeg det var en helt fin film, især efter Man Of Steel kom ind i billedet, er den begyndt at lyse mere og mere.
#26 T. Nielsen 10 år siden
#27 Ispep 10 år siden
#28 Slettet Bruger [1420905402] 10 år siden
Der er sikkert pga. temaet - Luthor er endnu en gang ude på at få en sweet deal mht. land, ligesom i den første. Men jo, det er en efterfølger til Superman 2, der helt ignorerer 3'eren og 4'eren.
Det er i øvrigt min største beef med filmen, at man endnu en gang brugte Luthor, fordi det åbenbart ikke var nok at bruge ham som skurk i tre af de fire foregående film.
Af samme grund blev jeg skuffet, da de essentielt valgte at genbruge de tre superskurke fra 2'eren i "Man of Steel".
#29 Lord Beef Jerky 10 år siden
#30 Slettet Bruger [1420905402] 10 år siden