• Hvem er Spike Lee?
    30%
  • "Inside Man"
    26%
  • "Malcolm X"
    19%
  • "25th Hour"
    12%
  • "Do the Right Thing"
    5%
  • Anden Spike Lee film
    4%
  • "Clockers"
    2%
  • "Jungle Fever"
    2%
  • "She Hate Me"
    0%

Stemmer i alt: 1031

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 NightHawk 18 år siden

# 38 -

Jo, det er da klart nok ;)

Men alligevel, selv om man så evt. kun sku' ha' set Inside Man, så ku' det være interessant at høre hvad der er så godt ved den. Eller i det mindste bare høre lidt forskellige synspunkter fra folk.

Og så må der vel sidde et par Filmz nørder derude, der har stemt på den og som også har set nogle af de andre. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#42 dyg 18 år siden

Malcolm X. Jeg har ikke set 25th Hour, skal da have den set selvom jeg generelt ikke er så vild med Spike Lee's film.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43 filmz-Bruce 18 år siden

#42 Har det på samme måde, men manden må have "tøet lidt op" for både "25th hour" og "Inside Man" er langt mindre anklagende og "sure" film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#44 pulse83 18 år siden

Syntes at manden har lavet en del solide, gode film, men Malcolm X fik stemmen. Det er dog efterhånden et stykke tid siden at jeg har set den.

25th Hour, Inside Man og Do The Right Thing er dog også rigtigt gode film. Clockers har sine øjeblikke, men holder ikke i længden.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#45 jesperhp 18 år siden

Stemte 'anden film' for 'He got game'. Superfed film, lækker basketintro og - så gav jeg kun en 20'er for den:)
Gravatar

#46 jessup 18 år siden

Er der nogen der har set "she hate me" ?
This is just until June
Gravatar

#47 Benway 18 år siden

Spike Lee er ikke lige min kop the, men jeg synes dog rigtig godt om "Mo' Better Blues". Denzel er alle tiders i den og musikken virkelig iørefaldende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#48 enfilmnørd 18 år siden

Finder det lidt spøjst at det er "Hvem er Spike Lee?", der fører. Har godt nok ikke set mange film af manden, men jeg har da hørt om ham. Kan godt forstå folks facination af "Inside Man", der bestemt er ret intens og spændende(i mine øjne), men som jeg har skrevet, finder jeg slutningen tam. Den slutter lidt tomt, og man tænker; Hvar det det?
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#49 dyg 18 år siden

#48 - Jeg var ikke langt fra at stemme på "hvem er spike lee", jeg kender ham udemærket, men jeg bryder mig ikke vildt meget om hans film, og så var den valgmulighed den bedste.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#50 jessup 18 år siden

Det er sabotage at "Hvem er Spike Lee?" ligger nr. 1 - denne afstemning tegner til en gentagelse af Altman afstemningen - se #21.
This is just until June

Skriv ny kommentar: