-
Hvem er Spike Lee?30%
-
"Inside Man"26%
-
"Malcolm X"19%
-
"25th Hour"12%
-
"Do the Right Thing"5%
-
Anden Spike Lee film4%
-
"Clockers"2%
-
"Jungle Fever"2%
-
"She Hate Me"0%
Stemmer i alt: 1031
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 NightHawk 18 år siden
Syntes også det er lidt utroligt, at ingen har stemt på She hates Me og vel derfor ikke set den. Jeg har så heller ikke selv set den, men man sku da tro, at der var et par stykker derude, der har tjekket den ud. :)
# 49 -
Nu har du jo heldigvis stemt på Malcom X. Men hvis du har den holdning, at du ville stemme på "Hvem er Spike Lee", bare fordi du ikke bryder dig om hans film, selvom du har set en del af dem, var det så ikke bedre slet ikke at stemme. :)
#52 jessup 18 år siden
#53 dyg 18 år siden
#54 NightHawk 18 år siden
Helt enig. Den mulighed burde altid være tilstede. Jeg ser den gerne på afstemningerne i fremtiden. :)
#55 ajust 18 år siden
Dog stemte jeg alligevel "Hvem er Spike Lee?"
#56 Riqon 18 år siden
ok, slår mig selv en gang.
#57 Hive 18 år siden
#58 moulder666 18 år siden
Heh - du burde måske overveje dine argumenter lidt - der er jo nok en grund til at folk svarer "hvem er Spike Lee?" - og det at han er den største sorte instruktør nogensinde har nok ikke så meget at skulle have sagt med kvaliteten af hans film...som man også kan se på kommentarerne her, er det jo ikke udelukkende ros der kommer til hans film!
Men en eller anden dag skal man da nok få set en film af Spike Lee...måske! :D
#59 NightHawk 18 år siden
Det har lige præcis noget at gøre med kvaliteten på hans film, at han så også er den største eller, hvis man sku' bruge et mere passende ord, den mest succesfulde sorte instruktør. Han formår i de fleste af hans film altid, at fortælle nogle ret vigtige pointer samtidig med, at han kan fortælle en god historie og han har så samtidig om nogen været manden, der har stillet skarpt på selve racekonflikten, der har og stadig huserer i USA.
Så i mine øjne er han en vigtig instruktør, der bestemt er værd at følge med i.
Mht. til de negative kommentarer rundt omkring vdr. hans film, ja så syntes jeg da kun det er en god ting, at folk hiver fat i både det positive og det negative. Det gør jeg faktisk også selv oppe i # 15. Det er da kun med til, at gi et bredere billede af hvordan han er som instuktør og hvordan man tolker hans film.
Og kan du så komme afsted og få købt nogle Spike Lee film! :)
Du og de andre 250 der heller ikke har set en af hans film, kan jo passende starte med den her box :
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?DO=vis&...
Go fornøjelse! :)
#60 MadMartigan 18 år siden