• "Saving Private Ryan"
    23%
  • "Schindlers liste"
    21%
  • "Jagten på den forsvundne skat"
    19%
  • "Jurrasic Park"
    12%
  • "Dødens gab"
    6%
  • "E.T."
    6%
  • "Solens rige"
    3%
  • Anden film
    3%
  • "Nærkontakt af tredje grad"
    3%
  • "München"
    2%
  • Jeg bryder mig ikke om Steven Spielberg
    2%

Stemmer i alt: 1516

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#39 - Lucky bastard! Jeg tuder stadigvæk. Jeg ved, at jeg bliver manipuleret på det groveste, og alligevel så kniber jeg en tåre hver eneste gang. :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#42 Julian 17 år siden

Jeg ville ikke være så sikker, hvis jeg var dig? Jeg tror fraværet af ukontrolabel hiksten og snøften mere har noget at gøre med, at jeg ikke har set den i, ja, mange år. Hvilket jo tvinger (på en god måde) mig til, at se den snarest mulig igen...
"You can't take the sky from me" Firefly Theme
Gravatar

#43 deathlikesilence 17 år siden

1. Schindlers liste 10/10
2. E.T. 10/10
3. Jagten på den forsvundne skat 9/10
4. Nærkontakt af tredje grad 8/10
5. Dødens gab 8/10
No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#44 stein 17 år siden

Det blev Nærkontakt af tredje grad. Kan aldrig blive træt af den film.
Gravatar

#45 filmz-LBA 17 år siden

Det blev "Schindlers Liste" for mig. Ikke fordi, jeg syntes de andre film var dårlige. Generelt har Spielberg en god evne til at skabe film som er flotte, nyskabende og plotmæssigt gode. Men jeg valgte "Schindlers Liste", da jeg syntes det var denne film, hvor det hele bare "spillede maks"!
Gravatar

#46 filmz-bitbandit 17 år siden

Det er jo næsten umuligt at tage stilling til, da næsten alle film på den liste er super gode! Det blev dog "Raiders".
Gravatar

#47 Winniepooh 17 år siden

Det er godt nok en svær poll, stemte Raiders.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#48 filmz-kikuchiyo 17 år siden

I har alle sammen røget crack - Minority report er den bedste actionfilm han har lavet - schindlers liste er den bedste epic han har lavet..

Indiana jones er da meget underholdende - langt over gennemsnittet - men udover charme så kan den vel ikke rigtig byde på noget. Minority report har et sjovt lille moralsk dilemma med i spillet og så er den jo begavet!
Gravatar

#49 filmz-Is 17 år siden

Schindlers liste er Spielbergs bedste film, og er en af de bedste film der overhovedet er blevet lavet...
Gravatar

#50 Tylerdurden 17 år siden

Hvorfor er Munich så langt ned på listen. For mig er det klart en af hans bedste film.
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?

Skriv ny kommentar: