• "Saving Private Ryan"
    23%
  • "Schindlers liste"
    21%
  • "Jagten på den forsvundne skat"
    19%
  • "Jurrasic Park"
    12%
  • "Dødens gab"
    6%
  • "E.T."
    6%
  • "Solens rige"
    3%
  • Anden film
    3%
  • "Nærkontakt af tredje grad"
    3%
  • "München"
    2%
  • Jeg bryder mig ikke om Steven Spielberg
    2%

Stemmer i alt: 1516

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 Outbound Sith 17 år siden

#50 Jeg er enig, men som jeg skrev længere oppe, er det næsten som at skulle vælge mellem sine børn. Så bliver udfaldet mere tilfældigt.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#52 filmz-Is 17 år siden

Munich er faktisk også en af Spielberg rigtig gode film...
Gravatar

#53 BN 17 år siden

SCHINDLER'S LISTE

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#54 filmz-Kragmose 17 år siden

Saving Private Ryan, uden tvivl. Men den og så E.T. og Jurassic Park er faktisk de eneste Spielberg-film jeg har set :/
Gravatar

#55 BN 17 år siden

#11:

Hørt!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#56 dolphinfriendly 17 år siden

Jeg er virkeligt ikke meget for Spielberg, men "Raiders of The Lost Ark" er muligvis den bedste eventyrfilm der er lavet - go Indy go!

Gravatar

#57 duuk74 17 år siden

Indy.......
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#58 filmz-christopher blair 17 år siden

klart 'Schindlers liste'. Det er ikke en film jeg har set helt vildt mange gange, men når jeg ser den så rammer den. Bare det at den er filmet i sort hvid er intet mindre end genialt, hvilket også gav Spielberg mulighed for at lave en af filmhistoriens bedste effekter i form af den lille pige med den røde jakke. Fantastisk !!! Men som mange tidligere har nævnt så har manden lavet djævelsk mange gode film, dog mener jeg at 'Saving Private Ryan' har for tynd en historie. Runner up er i min bog 'Solens Rige'. Den gjorde et dybt indtryk på mig da jeg så den første gang.
Gravatar

#59 mr gaijin 17 år siden

#58 Det, at den er i sort/hvid, er nu ikke ligefrem noget nyt og revolutionerende. Mange instruktører har valgt sort/hvid efter det kom af mode. Men det er helt sikkert et godt valg, og den røde kjole er også en lækker detalje. Schindlers Liste er også mit valg. Men jeg havde svært ved at vælge mellem den, Jaws, Munich og Indy.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#60 Åkepool 17 år siden

Har det som de fleste andre her... Der er simpelthen for mange gode film fra den mands hånd.
Men min umiddelbare top 5, i tilfældig rækkefølge er:
"Minority report"
"Raiders of the lost ark"
"Duel"
"Jaws"
"Close encounters of the third kind"

Men der er sgu mange andre gode blandt dem de forskellige har nævnt og også "The Color purple" som jeg ikke tror er blevet nævnt.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: