• Pirates of the Caribbean: Den sorte forbandelse
    48%
  • Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende
    9%
  • Pirates of the Caribbean: Død mands kiste
    8%
  • The Adventures of Robin Hood
    5%
  • Anden film
    5%
  • The Princess Bride
    5%
  • Ivanhoe
    4%
  • Manden med jernmasken
    4%
  • De tre musketerer (1973)
    3%
  • Zorro: Den maskerede hævner
    3%
  • The Legend of Zorro
    2%
  • De tre musketerer (1948)
    2%

Stemmer i alt: 1100

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 OxxY 14 år siden

INCONCIAVABLE! (at pirates ligger nr 1).

Det er egentlig skægt at stemmerne og kommentarerne her i tråden er meget forskellig. For mig løb princes bride med sejren simpelhen fordi den er så fantastisk god at citere :) Ellers er det helt sikkert De Tre Musketere i 93 udgaven (selvom det vel egentlig er blasphemi at foretrække den i forhold til 73 udgaven :P).
Gravatar

#42 MystiskeMox 14 år siden

Alle de versioner af De Tre Musketerer jeg kender har tilsat lige en anelse for meget humor (falden-på-halen-komik) i forhold til min smag. De er dog alle gode, men kunne have været endnu bedre. Ingen er dog bare i nærheden af bøgerne som jeg i sin tid læste på ingen tid.

73-versionen er nok bedst selv om York ikke ligefrem er min favorit som den 4. musketer, fulgt af 48-versionen og så 93-versionen.
Gravatar

#43 mr gaijin 14 år siden

#41 Det er temmelig conceivable. Stemmerne og kommentarerne er ofte meget forskellige. Der er nemlig stor forskel på den store mængde af brugere, der kun læser nyheder, anmeldelser og deltager i polls, og den mindre gruppe der bruger forum-delen.

Men hey, der er da plads til alle :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#44 McPeter 14 år siden

#32 - meget, meget enig! Skandaløst at Pirates of the C alle er med på listen, men ikke The Crimson Pirate (Den Knaldrøde Pirat), som jo oprindeligt havde bådscenen hvor de går under vandet med en omvendt båd på hovedet.

Min stemme gik helt klar til "Anden film". Dårlige valgmuligheder når man kan glemme en så essentiel film fra genren! :o)

Dog er "Adventures of Robin Hood" nu også ganske god. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#45 sluppermand 14 år siden

The Three Musketeers fra 1948. En helt igennem fantastisk film!
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#46 Clint 14 år siden

Helt sikkert "Den knaldrøde pirat".
Gravatar

#47 Skeloboy 14 år siden

Mangler stadig Adventures of Robin Hood.

Apropos Swashbuckler...nui, hvor ar jeg brugt lang tid på at sejle med sneglefart hen over en skærm i Pirates på C64'eren...:)
Gravatar

#48 Buzz 14 år siden

#47du kan da bare sete sejle P ingen kan mase mig i pirates til C64 eller amiga og det skal lige sige at det være på Swashbuckler lever, men på pc der være det pirates! Gold
Gravatar

#49 filmz-Narniabæver 14 år siden

Både Ice Age 3 og Shrek 2.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#50 dolphinfriendly 14 år siden

Helt klart "Den Knaldrøde Pirat" - en af Burt Lancasters mange glansroller.

Skriv ny kommentar: