• Terminator 2: Judgment Day
    77%
  • The Terminator
    13%
  • Terminator Salvation
    6%
  • Terminator 3: Rise of the Machines
    3%
  • Terminator: The Sarah Connor Chronicles
    1%

Stemmer i alt: 1623

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 fazz 15 år siden

Terminator 2: Judgment Day
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#22 kasperfmn 15 år siden

Både den første, anden og fjerde film er virkelig uovertruffen underholdning og den tredje film er som sådan også acceptabel. Alt i alt vil jeg dog placere den originale lige lidt højere end den ligeledes brillante toer.
Gravatar

#23 method 15 år siden

T2 var klart den bedste. T3 var udmærket, i det mindste var den R rated. T4 fortjener ikke engang at være med i afstemningen.
Gravatar

#24 BN 15 år siden

T2 er den bedste, men det tager ikke noget fra T1, som er perfekt som den er.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 HonoDelLoce 15 år siden

My words exactly ..

T2 står bl.a. også stærkest for mig, fordi det var den første jeg så af filmene. Da jeg så fik set 1'eren, var det - ja, nærmest helt uvirkeligt at Arnold var the bad guy (her behøver jeg vel ikke en spoiler ? :) ).. Faktisk kunne jeg slet ikke lide 1'eren første gang jeg så den.. Den er så vokset gevaldigt på mig siden, men det er, som andre også har været inde på før, en helt anden type film.. Men - igen, som #24 siger - den er perfekt som den er.. Ligeledes er T2 perfekt som den er - og den er så bare lige det bedre :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#26 Petrescu 15 år siden

T2, ingen tvivl om det, selvom T1 bestemt også er en fantastisk film. Herefter kommer med en respektabel afstand, T4 og ligesom med X-Men 3, så er T3 ikke-eksisterende som andet end en forlænget trailer til T2.
Gravatar

#27 Ericmase 15 år siden

TERMINATOR 2 HERFRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#28 Ericmase 15 år siden

#11 Min top 4 ser sådan ud:

* Terminator 2
* Terminator 1
* Terminator 4
* Terminator 3

:)