-
Edward saksehånd16%
-
Batman16%
-
Sleepy Hollow12%
-
Big Fish9%
-
Jeg bryder mig ikke om Tim Burton8%
-
Mars Attacks!6%
-
Beetlejuice6%
-
Batman vender tilbage5%
-
Sweeney Todd5%
-
Ed Wood4%
-
Planet of the Apes4%
-
Charlie og chokoladefabrikken3%
-
Corpse Bride3%
-
Alice i Eventyrland3%
-
Dark Shadows1%
-
Pee-wee's Big Adventure0%
Stemmer i alt: 1598
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Slettet Bruger [4034573619] 12 år siden
Før var jeg også virkelig glad for en del af hans andre film, men min begejstring for ham er faldet stille og roligt over de sidste 10 år. Jeg ejer stadig en lille portion af hans film udover "Ed Wood", men der er længere og længere imellem de kommer i afspilleren.
Fra årtusindskiftet og frem, er der ikke en eneste af hans film, jeg har lyst til at gense, da de svinger fra direkte katastrofale til middelmådige og "Planet of the Apes" er den værste.
#2 Zombi 12 år siden
#3 fubar 12 år siden
#4 Muldgraver 12 år siden
"Ed Wood" kan jeg også godt lide. Efter at have set et par af Ed Woods besynderligheder, finder jeg Depp en anelse for sentimental i rollen, men ellers filmen desto mere charmerende.
"Batman Returns" kan jeg heller ikke helt stå for, på trods af dens fjollerier.
"Big Fish" finder jeg ok, men jeg irriteres for meget over den, til rigtig at kunne holde af den. Lidt for usympatisk sødladen eskapisme til min smag.
#5 Schranke 12 år siden
Blev en stemme til Sweeney Todd da jeg syndes den er fantastisk
#6 Kruse 12 år siden
#7 MOVIE1000 12 år siden
#8 IK 12 år siden
Er det ikke oplagt? En ny Burton film og en ny afstemning. :) Jeg synes også at det kan være ret trættende med de samme polls, men tror det er en tradtion på filmz. ;) Der kommer også sikkert en Nolan afstemning, når Rises får premiere, og henholdsvis også bedste Bourne og Bond film, når de film også udkommer.
#9 TP-DK 12 år siden
Herlig fantasifuldt univers og Michael Keaton spiller jo fantastisk.
#10 MOVIE1000 12 år siden
Har der egentlig været en The avengers filmene afstemning? Mhs til bedste film?