• Toy Story
    48%
  • Toy Story 3
    19%
  • Toy Story 2
    11%
  • Jeg har ikke set dem
    10%
  • Jeg bryder mig ikke om nogen af dem
    8%
  • Buzz Lightyear fra Star Command
    5%

Stemmer i alt: 1405

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MOVIE1000 13 år siden

har ikke set TS3 endnu, men indtil videre er TS den bedste Buzzès flm var underholdene aat se, men var det ikke bare en intro til tegneserien som blandt andet blev vist i Disney sjov??
TS2 er ok, det kunne have været langt værre, men der er visse ting jeg ikke bryder mig om i den.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 filmz-T-bird 13 år siden

Jeg elsker alle Toy Story filmene (Buzz Lightyears soloprojekt tæller ikke imo), men 3´eren greb mig nu mest. En af de få film jeg har grædt til.
Gravatar

#3 Sweetiebellefan 13 år siden

TS2 for nostalgi.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#4 kasperfmn 13 år siden

Star Command-serien var rigtig god, men selvfølgelig slår den jo ikke den første Toy Story.
Gravatar

#5 Bobby Singer 13 år siden

TS2
Idjit
Gravatar

#6 neran 13 år siden

Venter med at svare til jeg har set 3'eren i næste uge.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#7 Slettet Bruger [3089464511] 13 år siden

Damn, den er svær. Alle tre holder virkelig højt niveau, men jeg tror 2'eren er min favorit.
Gravatar

#8 Riqon 13 år siden

Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal svare, når jeg ikke har set 3'eren. "Jeg har ikke set dem" er jo for så vidt ikke sandt, for jeg har da set 2 af dem og lidt af tv-serien. Blank.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 wimmie 13 år siden

Jeg stemte blank - jeg synes da de er meget søde men de siger mig ikke så meget. Synes alligevel ikke jeg ville stemme "jeg bryder mig ikke om nogen af dem" - og jeg har ikke set 3'eren.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10 David Munch 13 år siden

TS2, men har ikke set TS3 endnu.

Skriv ny kommentar: