• Toy Story
    48%
  • Toy Story 3
    19%
  • Toy Story 2
    11%
  • Jeg har ikke set dem
    10%
  • Jeg bryder mig ikke om nogen af dem
    8%
  • Buzz Lightyear fra Star Command
    5%

Stemmer i alt: 1405

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Twister 13 år siden

Jeg har se alle filmene og holder fast i at Toy Story er den bedste film!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#12 Batsy 13 år siden

må siger at disney show skal begynde at sende Buzz lightyear serien igen for den var da dælme underholdene (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#13 Kinox 13 år siden

Toy Story 3 bevæger mig på en måde som kun få andre film gør- Dette gjorde jeg har tænkt på den siden jeg så den i Tirsdags. Nok en af de bedste film jeg har set.
Pistolprinsen burde blokeres for sin antisemitisk signatur
Gravatar

#14 Nicki52 13 år siden

Den synes jeg er svær, for det er mega lang tid siden jeg har set Toy Story og Toy Story 2. Men kan huske jeg elskede filmene.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#15 Patriarch 13 år siden

Skal først se 3'eren i morgen, men synes 2'eren er en del mere underholdende end 1'eren.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 BN 13 år siden

Patriarch (15) skrev:
Skal først se 3'eren i morgen, men synes 2'eren er en del mere underholdende end 1'eren.


Jeg imødeser din bedømmelse.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 Patriarch 13 år siden

Så fik jeg set 3´eren. En ganske værdig efterfølger, et par gode grin, og super godt lavet. Jeg føler dog stadig at nummer to er bedst. Den er strammere fortalt og har af den grund mere momentum. Det er 3'erens største svaghed synes jeg - at den til tider mangler noget drive. Særligt starten og slutningen. Men stadig en super film synes jeg, og man kan med rette argumentere for at starten og slutningen er nødvendig for dels for at få følelserne med.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 13 år siden

Har endnu ikke set 3'eren, men af de to første, synes jeg bestemt 1'eren er bedst. Den har en knviskarp og evigt relevant morale samt et idégrundlag som 2'eren ikke kunne hamle op med... til gengæld har 2'eren spandevis af let underholdning, så det er to forskellige størrelser af film i min verden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 MOVIE1000 13 år siden

#18 Agree :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 RasmusFL 13 år siden

Min stemme gik til 'Toy Story 3', dog meget skarpt forfulgt af den også fantastiske 1'er. 2'eren er en kende for hektisk til mig og mangler det sidste, udefinerbare penselstrøg, der fuldender billedet i de to andre film.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"

Skriv ny kommentar: