• Transformers
    44%
  • Bedste? De suger da allesammen robot-r*v!
    30%
  • Transformers 3
    15%
  • De er alle lige fede!
    8%
  • Transformers: De faldnes hævn
    3%

Stemmer i alt: 2367

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 the_paki_don 12 år siden

Thomas E. Nielsen skrev:
At blive modsagt ifm. sin smag og sine holdninger er nu generelt en sund ting. BN (#19)

Bestemt, men synes blot en del af det efterhånden ligner Star Wars Episode I og II.

Don't throw your feces around in the monkey pen, if you're not a monkey!
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 12 år siden

utyske (16) skrev:
Bedste Transformers-film?

Den er ikke på listen, men er lige her: http://www.imdb.com/title/tt0092106/

Truth has been spoken! Tråden her kan godt lukkes nu.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 Highland Park 12 år siden

Denne afstemning er ok latterlig.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 Batsy 12 år siden

Tja der vidst ingen tvivl den første er bedst, den var også ny og viste også at man kunne alt med effekter nu til dags. Havde aldrig haft det så sjovt med min far i en bif, vi nød den i fulde drag. 2'eren var fed i biffen, men alt den tarvlige humor gjorde bare den haltede, og så er der også det svage manus. 3'eren var fed, men måske en tand for lang, kunne godt have skåret 20 min af.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#25 LasseUk 12 år siden

Kan den her afstemning ikke sammenlignes lidt med hvilken form for kønssygdom man foretrækker?!

De stinker alle sammen! Den forcerede historie, den forfærdelige comic relief, det sanseløse overspil - her mener jeg især Shia!

Det er bare så skidt det hele!
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#26 enfilmnørd 12 år siden

3ere. om ikke andet fordi 3D'en var ret velfungerende.

Ja historien var en anelse tåbelig, men aktionscenerne fungerede godt, og som popcornfilm har jeg set værre.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#27 the_paki_don 12 år siden

PRØV DU AT VÆRE I EN BYGNING, DER BLIVER BOMBARDERET OG VÆLTER OVER MOD EN ANDEN BYGNING! Det, kunne jeg forestille mig, ville være pænt anstrengende og stressfuldt, som ville resultere i en masse skrigen og råben. :)
Gravatar

#28 Batsy 12 år siden

the_paki_don (27) skrev:

PRØV DU AT VÆRE I EN BYGNING, DER BLIVER BOMBARDERET OG VÆLTER OVER MOD EN ANDEN BYGNING! Det, kunne jeg forestille mig, ville være pænt anstrengende og stressfuldt, som ville resultere i en masse skrigen og råben. :)

WINNING
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#29 Hr. Nielsen 12 år siden

the_paki_don (27) skrev:
PRØV DU AT VÆRE I EN BYGNING, DER BLIVER BOMBARDERET OG VÆLTER OVER MOD EN ANDEN BYGNING! Det, kunne jeg forestille mig, ville være pænt anstrengende og stressfuldt, som ville resultere i en masse skrigen og råben
Naaaa, det er da intet!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#30 goodspeed23 12 år siden

Må sige at når jeg ser Transformers filmene, så bliver jeg lidt fanget af hele det episke heltetrip der kører....og stor respekt til Steve Jablonsky som leverer noget første klasses musik!
Castor Troy: If I were to send you flowers where would I... no, let me rephrase that. If I were to let you suck my tongue, would you be grateful?

Skriv ny kommentar: