• Transformers
    44%
  • Bedste? De suger da allesammen robot-r*v!
    30%
  • Transformers 3
    15%
  • De er alle lige fede!
    8%
  • Transformers: De faldnes hævn
    3%

Stemmer i alt: 2367

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 StarWarsFan11384EB 12 år siden

1. Transformers
2. Transformers: Dark of the Moon
3. Transformers: Revenge of the Fallen.
Jeg synes de alle er fede og jeg glæder mig til en mulig 4'er.
Gravatar

#2 Babo84 12 år siden

Nok den første, når alt kommer til alt.

Transformers 3/6
Transformers 2 2/6
Transformers 3 3/6
Gravatar

#3 BN 12 år siden

Hmm ... Bedste "Transformers"-film?

Jeg løb skrigende væk, da jeg så traileren til den første. Jeg overvejede selvmord, da jeg traileren til den næste. Og jeg vendte mig i graven, da jeg hørte om den tredje film.

Det er sikkert sandt, at jeg ikke kan udtale mig om disse film, når jeg ikke har set dem. Men jeg kan udtale mig om lysten til at se dem:

Jeg leder stadig efter lysten. Den er væk, har aldrig eksisteret og er spået nul sandsynlighed for at blive en realitet.

Hvis er skylden? Er det MIN? Er det naboens? Er det min kats skyld? ... Faktisk mener jeg, det er trailerens skyld, plottets skyld og måske også lidt genren (kæmpende robotter, uaakkk!)

Jeg tror, jeg har tillid til de 29 procent, der mener, at filmene suger robot-numse. Og så må de 7 procent, der mener, at alle filmene er fede meget undskylde, men HAL-9000 er bare sejere end de der legetøjsrobotter!

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 IK 12 år siden

Helt klart den første.

Transformers 8/10
Transformers 2 5/10
Transformers 3 6/10
Gravatar

#5 Babo84 12 år siden

Du kan også roligt springe dem over - og så kan du tilføje endnu et argument :)
Gravatar

#6 Kruse 12 år siden

Jeg stemte blankt, da jeg kun har set den første "Transformers"-film, og den var tåkrummende pinlig og ret så dårlig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 daneimp 12 år siden

Alt i alt er den første nok den bedste - men er glad for alle tre! Det er bare ærgeligt at de er så usammenhængende og har en del plothuller...

T1, T3, T2 er min rækkefølge - og jeg glæder mig helt bestemt til den 4.! :D
Gravatar

#8 Riqon 12 år siden

#3 -

Jeg kan sagtens følge dig. Som trailerne viser, indeholder filmene en masse CGI, rumrejser, robotter fra en fjern, fjern galakse, pruttehumor, og alle sådan nogle ting, som virkelig får nakkehårene til at rejse sig. Kan godt se den slags film slet ikke er dig :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 moulder666 12 år siden

Robot! The ass! The sucking!

Hvis man skulle tage den mindst ringe, måtte det vel ende med at være etteren...der ser man nemlig mindst til moderen, der simpelthen er negle på en tavle x 100!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#10 Richard Burton 12 år siden

5/10!!!

Jeg skal lige overveje, hvad de hver især skal have individuelt, men ellers er 1'eren klart den bedste. Den stank kun.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: