-
Transformers44%
-
Bedste? De suger da allesammen robot-r*v!30%
-
Transformers 315%
-
De er alle lige fede!8%
-
Transformers: De faldnes hævn3%
Stemmer i alt: 2367
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Batsy 12 år siden
Amen.
#32 LasseUk 12 år siden
Ja ok, lige i den situation vil jeg sige det er acceptabelt med et underspillet skrig eller to, men behøver han skrige alle sine andre replikker? :-)
Scenen i film 3 hvor han forsøger at overbevise sin nye ligegyldige kæreste om at han ikke er jaloux og griner fuldstændig overdrevent er simpelthen så tåkrummende dårligt at jeg inde i mit hoved tænker med fryd tilbage på mit sidste tandlægebesøg fordi der var smerten i det mindste fysisk og gik ikke ind og dræbte dele af min sjæl.
Til Bays forsvar skal det siges at han kan sit kram på det action-mæssige plan, og så er det bare så ærgerligt at figurerne er så dybt uinteressante, for hvis de havde været vedkommende (eller i det mindste troværdige) så ville filmene faktisk være udmærkede actionbrag. I stedet føles det at se de film mest af alt som hvis en ko med tynd mave læssede sine fækalier lige ned i min åbent afventende mund, og derefter beder mig om at betale for det.
#33 the_paki_don 12 år siden
Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan du kan brokke dig? Bay strikker film sammen, hvor mennesker er utroværdige, robotter er mere menneskelige end deres menneskelige medspillere og så OVEN I DET, har du med en ko at gøre, som åbenbart kan kommunikere med dig OG har business savvy.
Og hende der kæresten, hvis navn jeg ikke kan huske, hverken i virkeligheden eller i filmen, var da ikke ligegyldig!!! Hun... hun var da... MEGET... Hun... stod og sagde ting. Og... Puha... JA!
Hvorfor har du en åbent afventende mund, når en ko ser ud til at ville læsse sine fækalier lige i munden på dig? Hvad forventer man i det scenarie? Hvad ville det positive scenarie være? Hvis koen IKKE bad dig om penge? Var det pengene, der gjorde dig vred? Havde du troet, at DU lige netop var noget særligt? Jeg er ked af at sige det, men den ko... It gets around.
Det er på tide at komme videre. Jeg kan foreslå en Transformers Maraton. :D
#34 LasseUk 12 år siden
Jeg vil give dig halvvejs ret. Når man ser navnet Michael Bay på plakaten til en film, skal man absolut ikke forvente troværdige figurer, sammenhængende historie, overbevisende drama, godt skuespil, et vedkommende plot, tilfredsstillende karakter udvikling, velskrevet dialog... øhm... jeg glemmer hvor jeg var på vej hen med det her, jeg har lidt på fornemmelsen at jeg kom ud på et sidespor...
Min pointe (tror jeg) er at det faktisk lykkedes ham i sine første film The Rock og (til dels) Bad Boys at tegne nogle figurer man kunne holde af, eller i det mindste heppe på, og det er der altså ikke meget af i Transfomers med *indsæt Shias figurs navn* og whats-her-face og can't-remember-her-face som overtog whats-her-face's rolle.
Så jeg brokker mig fordi der faktisk gemmer sig en hæderlig filmmager inde bag alle effekterne, og jeg ville ønske han kunne komme ud til os igen og lave actionfilm som var værd at se igen.
Og hvis du absolut skal foreslå torturmetoder kan jeg anbefale kvælning ved ko afføring. Det er meget overkommeligt økonomisk set, og det efterlader én med en noget bedre smag i munden end en Transformers maraton :-)
#35 Ericmase 12 år siden
+1
#36 Chucara 12 år siden
Jeg er i skrivende stund i tvivl om jeg har set 2'eren, og jeg faldt i søvn til 3'eren. 1'eren er "lidt under middel", og dermed placeret i bås med 1000 andre film, som da underholdt mig i de timer, de varede, men som jeg ikke kan huske i dag.
Jeg har set film med Steven Seagal, der har større karakterudvikling end hele trilogien tilsammen.
#37 Lord Beef Jerky 12 år siden