• Jeg er træt af det vampyrpjat på tv
    33%
  • True Blood
    21%
  • Buffy - Vampyrernes skræk
    18%
  • Angel
    10%
  • The Vampire Diaries
    6%
  • Blade: The Series
    5%
  • Hellsing
    5%
  • Blood+
    1%
  • Blood Ties
    1%

Stemmer i alt: 1692

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 NightHawk 14 år siden

# 40 -

Ja, det så jeg godt. Aner dog ikke hvorfor der lige pludselig befinder sig et semikolon i linket. Jeg havde blot copy-pastet det fra DR2's side, som jeg plejer at gøre. :)

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#42 Highland Park 14 år siden

#41: Mystisk... :) I øvrigt er jeg ret sikker på, at det først her for nyligt er blevet et problem at indsætte lange adresser i et indlæg. Måske Filmz-teknikerne har ændret et eller andet på siden. Hvad ved jeg. ;)

Men den temaaften skal helt klart ses - ikke mindst fordi der er tale om BBC-programmer. Forhåbentlig lever de op til kvaliteten af deres bedste udsendelser.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#43 NightHawk 14 år siden

# 42 -

Ja, jeg tror også der er blevet ændret noget på siden, for flere af de links jeg har lagt ind på min profil tidligere lider nu pludselig af samme semikolon fejl. Det underlige er dog, at de links stadig virker, modsat det link fra DR2? :)

Jeg forstår ikke helt hvorfor, det har været nødvendigt at ændre på den måde, som det kørte førhen.

Anywhoo, jeg glæder mig også rigtig meget til at se de dokumentarer i aften. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#44 Christian Voldborg 14 år siden

Hvor er "Dark Shadows"?
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#45 kinghans 14 år siden

Buffy er så meget stedet... STEDET

Skriv ny kommentar: