• Jeg er træt af det vampyrpjat på tv
    33%
  • True Blood
    21%
  • Buffy - Vampyrernes skræk
    18%
  • Angel
    10%
  • The Vampire Diaries
    6%
  • Blade: The Series
    5%
  • Hellsing
    5%
  • Blood+
    1%
  • Blood Ties
    1%

Stemmer i alt: 1692

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Skovstur 14 år siden

Stemte på Angel, men ellers var denne her serie Kindred: The Embraced, som byggede over Vampire: the Masquerade, en serie jeg husker som rigtig god.
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
Gravatar

#32 moulder666 14 år siden

#31 Jeps, den var faktisk ganske udmærket - en del af personerne var dog ret karikerede, men det var et ganske glimrende bud på en god vampyrserie!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#33 amadoR 14 år siden

Da jeg var en lille gugubaby, 13-15 år tror jeg, kunne jeg rigtig godt lide Angel. Han var min hero. Og jeg fik et kæmpe chok
da Norm (ham sangeren) døde.

Men med mine ellers så fine, og kantede serie-smag nu om dage. Så har jeg absolut ingen interesse i Vampyr-serierne som True Blood og The Vampire Dairies. Jeg keder mig.
Gravatar

#34 NightHawk 14 år siden

Hvis man ligesom undertegnede hører til dem, der ikke er blevet træt af alt det der vampyr-pjat på Tv, ja så sender DR2 i aften kl. 20.00 programmet "Vampyrer og Blodsugere", som led i den sædvanlige Tema-lørdag. :

http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Udsendelser/l&oslas...

Hmm, det forstår jeg ikke helt. Kan af en eller anden grund ikke få linket til at virke???
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#35 filmz-Utyske 14 år siden

#34 -

Det er sikkert fordi der er et "ø" i linket.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#36 NightHawk 14 år siden

# 35 -

Ok, hvad skal man så gøre for at få det til at virke ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#37 filmz-Utyske 14 år siden

#36 -

Dunno :)

Jeg kan forestille mig at det er noget der skal rettes i selve koden på filmz, ellers skal DR bare lære at det ikke er god skik at bruge specielle tegn i URL'er. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#38 Chili bom bom 14 år siden

www.dr.dk/DR2/Temaaften/Udsendelser/lørdag/2010/03/20100223101159.htm

kopier denne ovenstående tekst og sæt ind i adresse feltet for oven, så kan i godt se linket til dr2's hjemmeside :)
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#39 NightHawk 14 år siden

# 37 -

Jeg har lige fået lidt assistance fra min lillesøster, sån oldschool style. :)

# 38 -

Super, mange tak. :)
Gravatar

#40 Highland Park 14 år siden

Man kan bare bruge url-tags:
www.dr.dk/DR2/Temaaften/Udsendelser/lørdag/2010/03/20100223101159.htm
Desuden havde der sneget sig et semikolon ind i din adresse NightHawk. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: