-
"Underworld"23%
-
"Van Helsing"20%
-
"En amerikansk varulv i London"19%
-
"Dog Soldiers"11%
-
Anden varulvefilm9%
-
"Wolf"8%
-
"Teen Wolf"2%
-
"Ginger Snaps"2%
-
"The Wolf Man"1%
-
"Varulve - The Howling"1%
-
"Varulvenætter - Silver Bullet"1%
-
"Cursed"1%
Stemmer i alt: 1207
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 mimic 18 år siden
Med hensyn til Shawshank er jeg faktisk for en gangs skyld enig med IMDB, rigtig rigtig fed film, som man virkelig får det godt af at se, der ik mange som den type film som er så godt skruet sammen.
#32 evermind 18 år siden
#33 filmz-anadan 18 år siden
I bunden af de 250 bedste film i verden ville da også stadig være en ret god placering :P
Selv var jeg til 'american werewolf in london'
#34 dolphinfriendly 18 år siden
Efter min mening en meget overset genre, hvor dog tre film er ret fantastiske:
1: "En amerikansk varulv i London"
2: "Dog Soliders" (Efter min mening langt bedre end "The Descent")
3: "The Company Of Wolves"
#35 denox 18 år siden
- Underworld
- En amerikansk varulv i London
- Van Helsing
- Dog Soldiers
- Wolf
- Varulvenætter - Silver Bullet
Min stemme faldt på Van Helsing. En fremragende action-horror film, hvor især varulvene er særligt godt lavet. Det er den eneste af filmene, jeg kunne have lyst til at se igen.
Dog soldiers var ofte ret komisk, dog til tider for tåbelig. Underworld havde jeg stor forventninger til, måske for store, for jeg fandt den af en eller anden grund lidt skuffende. En amerikansk varulv i London var god da jeg så den første gang tilbage i 90'erne, men den holder desværre ikke mere. Wolf var kedelig. Varulvenætter - Silver Bullet havde jeg nok også for høje forventninger til, idet jeg var helt vildt med bogen og nok havde læst 4-5 gange, inden jeg så filmen.
#36 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#37 jessup 18 år siden
#38 filmz-maxhh 18 år siden
Jeg blev noget skuffet over Van Helsing. Havde af en eller anden grund forventet en mørk, blodig "Man with a mission kills vamps in bloody ways"-agtig film, og fik i stedet tegneserieaction på speed. Valgte at gense filmen senere, da jeg tillagde en del af min skuffelse at mine forudsætninger var skæve... men anden gang måtte jeg indse at filmen ikke ramte nogen af de genrer den prøvede, og samtidig havde verdens mindst magtfulde/skræmmende Dracula til dato... Kate B. i stramt tøj er dog altid en formildende omstændighed...
Mvh
MaxHH
#39 El vez 18 år siden
#40 Bobby Singer 18 år siden
1. En amerikansk varulv i london.
2. På en delt anden plads må det være, Varulve (the howling) og The company of wolves.
3. Wolf.
4. Dog soldiers.
5. Van helsing, den film er bare så ringe, den burde slet ikke være på listen, The company of wolves kunne godt havde været derpå istedet for Van helsing.