• "Underworld"
    23%
  • "Van Helsing"
    20%
  • "En amerikansk varulv i London"
    19%
  • "Dog Soldiers"
    11%
  • Anden varulvefilm
    9%
  • "Wolf"
    8%
  • "Teen Wolf"
    2%
  • "Ginger Snaps"
    2%
  • "The Wolf Man"
    1%
  • "Varulve - The Howling"
    1%
  • "Varulvenætter - Silver Bullet"
    1%
  • "Cursed"
    1%

Stemmer i alt: 1207

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 morten300 18 år siden

#38 "verdens mindst magtfulde/skræmmende Dracula til dato" Har du set Blade: Trinity? http://filmz.dk/cache/pictures/9252_1023x435.jpg
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#42 filmz-maxhh 18 år siden

Ja... men Drake fra Triniti ser i det mindste ud til at kunne løfte mere en to kilo... ;o)

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#43 Captain Vallo 18 år siden

lol - Klart!

Men min stemme gik til American Werewolf.

Så de havde Romasanta i Blockbuster. På coveret er den citeret for at være "One of the best werewolf movies ever made." Er der nogen, der har set den, som vil enten be- eller afkræfte denne påstand?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

#44 18 år siden

Dette er en af mine yndlingsgenrer. Dejligt med en poll, hvor man har set næsten alle filmene. Den eneste jeg ikke har set er Cursed, men efter stemmerne at dømme er jeg øjensynligt ikke gået glip af noget.

Det er alt, alt for sindsygt, at Van Helsing ligger nummer to. Det er ikke bare den dårligste varulvefilm jeg har set. Det er en af de dårligste film jeg har set... uanset genre. Nå, det siger nok noget om, at jeg er en af de ældre brugere på Filmz. :-)

Jeg stemte Howling. Egentlig ville jeg have stemt Amerikansk Varulv, men for det første var jeg slet ikke i tvivl om, at den ville vinde uanset hvad, så den behøvede ikke min stemme, og for det andet gjorde Howling større indtryk på mig, da jeg så den i biffen som knægt. Den holder dog ikke rigtig i dag på samme måde som Amerikansk Varulv.

Jeg var åbenbart forkert på den m.h.t., at Ameriansk Varulv var en sikker vinder. I am shocked.

PS: Jeg kan dog godt lide den førende film Underworld.
Gravatar

#45 filmz-jonasgr 18 år siden

#44 Det er nok godt, at jeg ikke har set den så :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#46 mimic 18 år siden

Cursed er ringe, men i burde næsten alle sammen se den for den har en scene med en varulv hvor den gør noget man aldrig nogensinde har set en varulv gøre i en film :)
Gravatar

#47 denox 18 år siden

#38 MaxHH

Ja, om ens egne forventinger til en film bliver indfriet første gang man ser den, er ofte afgørende for om man synes om den. Mine forventninger til Van Helsing blev heldigvis indfriet til fulde.

men anden gang måtte jeg indse at filmen ikke ramte nogen af de genrer den prøvede

Denne kritik forstår jeg ikke helt, når det nu er anden gang du ser den. Du vidste jo hvad du går ind til, hvordan kan det så komme bag på dig hvilken genre det er?
Gravatar

#48 duuk74 18 år siden

#44 Æv...så der er ingen grund til at gå ud og støve The Howling op?
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#49 El vez 18 år siden

#47 Selvom man er klar over at filmen er bras når man går ind og ser den, og justerer forventningerne derefter, gør det ikke nødvendigvis filmen bedre :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#50 denox 18 år siden

#49 El vez
Nu er det genren der tales om. Bare fordi en film er i en anden genre end man regner, gør ikke nødvendigvis filmen dårlig. Hvis MaxHH forventede en dyster horror-thriller da han så Van Helsing første gang, kan jeg da godt forstå han blev skuffet. Men jeg kan bare ikke forstå at dette kan være et kritikpunkt anden gang han ser den. Genren har jo ikke ændret sig.

Skriv ny kommentar: