• "Underworld"
    23%
  • "Van Helsing"
    20%
  • "En amerikansk varulv i London"
    19%
  • "Dog Soldiers"
    11%
  • Anden varulvefilm
    9%
  • "Wolf"
    8%
  • "Teen Wolf"
    2%
  • "Ginger Snaps"
    2%
  • "The Wolf Man"
    1%
  • "Varulve - The Howling"
    1%
  • "Varulvenætter - Silver Bullet"
    1%
  • "Cursed"
    1%

Stemmer i alt: 1207

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 mimic 18 år siden

69, og jer andre som genere underworld fra dens cgi, nævn lige hvilke scener i mener så ka vi jo diskutere det, for der ik meget cgi i den film.
Gravatar

#72 NightHawk 18 år siden

# 69 -

Der har allerede været en "Bedste Vampyrfilm" poll. Og bare rolig, En Vampyrs bekendelser ligger nr. 1, selvom det dog ikke er min favorit film. :)

http://www.filmz.dk/forum/item/17513/#first
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#73 filmz-Bruce 18 år siden

#71 Jeg vil godt lige nævne at startscenen i Underworld Evolution, hvor man ser vampyrerne i middelalderbyen blive angrebet af varulvene er ret dårligt lavet. Der er et tidspunkt man ser et "overview", hvor der er en 5-6 varulve i billedet og en kommer bragende ud gennem en dør/vindue/væg og begynder at gnave i en vampyr, som er mildest talt elendigt lavet. Hele scenen lignede nærmest Prop og Bertha animation.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#74 mimic 18 år siden

73, enig med åbningskevensen i underworld evolution, men generalt altid nogle enkelte ting hist og her i film man ka stikke til, min point er at det er fuldstændig tåbeligt at sammenligne underworld og van helsing filmen på effektplan, da underworld kun bruger cgi hvor man ik rigtig ku bruge andet,imens van helsing bruger det næsten i hver scene i den film.
Gravatar

#75 filmz-maxhh 18 år siden

Hvad jeg lidt kringlet prøvede at skrive, var at jeg ikke kunne lide Van Helsing, fordi den prøver at være noget den ikke er... den prøver at være sjov, uden held, uhyggelig uden at skræmme og flot uden at imponere.. altså, den rammer ikke nogen af de ting den går efter... imo, naturligvis... ;o)

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#76 NightHawk 18 år siden

# 74 -

Du nævner bla. selv CGI morphings scenerne i "Underworld", som værende godt lavet , hvilket jeg så slet ikke syntes de er. Og hvis jeg forstår dig rigtigt, at det så samtidig var den bedste måde at lave den effekt på.

Lige præcis de scener ville ha' virket langt mere overbevisende, havde man fx. brugt den gammeldags teknik man brugte i "En Amerikansk Varulv i London".

Mener også at Kate Beckinsale i et par scener især tilsidst i kloaken hvor hun kæmper imod vampyr lederen, er CGI skabt. Jeg tænker bla. på der, hvor hun svæver hen over ham med tohåndsværet i armene. Det ser gu også pænt kunstigt ud. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#77 duuk74 18 år siden

Selvfølgelig er Underworld klasse bedre end Van Helsing, men det er stadig noget bras. Tror måske også at det er filmens MTV-pop-glatte produktion, der får folk til at forbinde den med en CGI film.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#78 Captain Vallo 18 år siden

Kunne vi ikke lige lave en hurtig liste over absolut essentielle varulve film?

Jeg tillader mig at starte. Fyld endelig på!

An American Werewolf In London (Selvfølgelig.)
Wolfman
The Howling
Dog Soldiers
Ginger Snaps
(Hvordan er fortsættelserne?)
Silver Bullet
Teen Wolf
The Monster Squad
Wolf
The Company of Wolves
Ulvetid
An American Werewolf In Paris
Bad Moon
... eller er det at stramme den?

If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#79 NightHawk 18 år siden

# 78 -

Kan kun på det varmeste anbefale Ginger Snaps 2 : Unleashed og Ginger Snaps 3 : The Beginning. Har skrevet lidt om dem opppe i # 59.

Nok de bedste nye varulve film.

#80 18 år siden

78: enhver film med Michael Paré er en god film! Så er det fastslået.

Skriv ny kommentar: