-
"Underworld"23%
-
"Van Helsing"20%
-
"En amerikansk varulv i London"19%
-
"Dog Soldiers"11%
-
Anden varulvefilm9%
-
"Wolf"8%
-
"Teen Wolf"2%
-
"Ginger Snaps"2%
-
"The Wolf Man"1%
-
"Varulve - The Howling"1%
-
"Varulvenætter - Silver Bullet"1%
-
"Cursed"1%
Stemmer i alt: 1207
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#81 Hal60 18 år siden
Havde helt glemt The Monster Squad. Fantastisk film.
"My name, is Horace!"
#82 keitel 18 år siden
#83 denox 18 år siden
Efter at have tænkt over det i nogen tid, gik det også op for mig at det sikkert var sådan noget du mente :-)
#84 mimic 18 år siden
#85 filmz-Bruce 18 år siden
#86 filmz-Kadann 18 år siden
Men jo, drengerøvsfilm er det da og Kate-tøsen i lak og korset, skal man sgu ikke kimse af. :)
#87 chronaden 18 år siden
#88 18 år siden
Van Helsing derimod ligner en trailer til et dårligt computerspil og er fuldstændigt blottet for stemning. Man har prøvet at ramme alle de klassiske monstergenrer og har ramt dem alle lige dårligt. Resultatet er et stemningsblottet CGI-helvede.
At jeg godt kan lide Underworld (1! - 2'eren er tynd) betyder dog ikke, at jeg ikke foretrækker Howling (som jeg stemte på) og Amerikansk Varulv.
Underworld = teenage? Jeg er 37...
#89 filmz-kain 18 år siden
Underworld er langt bedre en van helsing, det er helt sikkert.
#90 Yoda 18 år siden
Jeg vil nu ikke gå så vidt som til at kalde "Underworld" for intelligent. Den har sine fede momemter, og er en til tider heftig actionfilm, men synderligt intelligent er den sgu ikke.
I øvrigt er den ej heller specielt nyskabende, hvis devisen for dette skal være kombinationen af varulve og vampyrer. Denne combo er ofte set før - både på film og i litteraturen.
F.eks. har vor egen Dennis Jürgensen i sin romanserie Krøniker fra Kvæhl I-V - første bind er "Knusum Kranikum" fra 1988 - benyttet sig af såvel vampyrer som varulve i fortællingerne. Og her er vampyrerne og varulvene (som også i "Underworld") bundsolide ærkefjender.